“God mat men rotete service”
Anmeldelse av TUKTHUSET Mat&Drikke

TUKTHUSET Mat&Drikke
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

God og rikelig mat, men servicen var ganske ustrukturert. Menyen er ikke selvforklarende. Det bør de gjøre noe med. Vi spiste en Share meny og fikk vite at det kunne ta litt tid. Det gikk fortere enn fryktet. Vi kjøpte en vinpakke og da bør vinen automatisk komme til de rettene den skal følge. Hyggelige servitører.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jan D

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Aldri vært her før og ingen forventninger.
Ser det er blandede kritikker, men vi var i hvert fall heldig. Hyggelige lokaler og en meget hyggelig servitør .
Ikke det største utvalget eller de største rettene, men vi var begge veldig fornøyd.
Her kommer jeg tilbake!

1  Takk, 769rolfh
Anmeldt 12. desember 2018

Vi var en stor gruppe som spiste middag etter en jobbsamling. Lokale ligger sentralt i Oslo, 5 minutters gang fra Oslo S. Maten var god og variert, inspirert i peruanske tradisjoner, ifølge eieren. Betjening var oppmerksom og vi fikk en god service.

1  Takk, r0maca
Anmeldt 27. november 2018

Vi ble godt tatt i mot av vennlige kelnere, og fikk servert gode coktail før maten. Godt utvalg. Maten var god og det var også servicen. Alltid oppmerksomme på bordet.

1  Takk, 190Lassev
paulo l, Leder  på TUKTHUSET Mat&Drikke, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Takk for hyggelig anmeldese

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Var innom for å spise for første gang i går. Maten var altså så elendig. Sopp ceviche var rå biter sopp i limejuice, som eneste vegetaralternativ. Ørreten smakte ingen verdens ting og bestod av store udelikate biter, og var alt for lite mat. Presentasjonen hørte hjemme på åttitallet et sted. Yuca fries var melne, smakte heller ingenting- unntatt smult på utsiden. Quina-salaten var også fullstendig pregløs. Kamskjellene i leche de tigre fikk jeg aldri smakt, for da vi måtte etterlyse dem lenge etter de skulle ha kommet, fikk vi beskjed om at de var dårlige. Fem minutter senere kom de likevel, med beskjed om lang ventetid fordi de måtte tines(!). Disse fikk vi da beskjed om at vi skulle slippe å betale for, noe som også skulle være en selvfølge. Utover det var alt overpriset ut av dimensjoner, i forhold til kvalitet og mengde. Store upersonlige lokaler og en musikkliste som sikkert skulle sette stemning, men føltes mest som et all inclusive-hotell på Gran Canaria. Styr unna

Takk, Departure08117422118

Reisende som så på TUKTHUSET Mat&Drikke, så også på

Har du vært i TUKTHUSET Mat&Drikke? Del dine erfaringer!