“Den beste burgeren!”
Anmeldelse av TUKTHUSET Mat&Drikke

TUKTHUSET Mat&Drikke
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig burger, saftig og full av smaker! Kanskje den beste burgeren jeg har smakt! Avocadotoasten var helt grei, veldig salt sidesalat.

Takk, Havfrue

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Ventet i 34 minutter på en vodka redbull og sambucca. Min venninne har no venter i 45 min på sine 2 drinker. ELENDIG service!!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ramonamaries
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

I utgangspunktet en hyggelig restaurant med hyggelig betjening. Hadde nachos til forrett den var god. Så kom kjøttet som skulle være kalv. Har spist kjøtt i hele Europa. Har aldri opplevd så seigt og dårlig kjøtt. Personalet beklaget seg og vi fikk smakløse burgere som erstatning. Ingen spiste opp maten og vi gikk fra stedet. Styr unna denne plassen.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, Tor_Eivind_67
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Kjøpe 3-retters meny gjennom Lets Deal. Kun 650 kr for to personer inkl. to glass musserende! Litt sterk Ceviche til forrett, men hovedretten - Picanaha - var kjempegodt. Desserten, Panna Cotta, var også veldig god. Ønsker du en smakfull matopplevelse så kan dette virkelig anbefale! Hyggelig betjening.

2  Takk, sigurdo603
G6890WBpaulol, Eier på TUKTHUSET Mat&Drikke, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Takk for god anmmeldelse,vi skal sjekke styrken på cevichen !
mvh
Tukthuset mat og drikke

Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Vi var her en lørdag kveld, god stemning med live latinsk musikk. Startet med en av de beste Pisco Sour jeg ever har fått. God mat, god vin (super Savignon Blanc) og veldig hyggelig betjening. Avsluttet med en Mojito som var helt magisk! Absolutt verd å bruke en kveld her.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, RogerMorsund

Reisende som så på TUKTHUSET Mat&Drikke, så også på

Har du vært i TUKTHUSET Mat&Drikke? Del dine erfaringer!