“Dårlig vekter service”
Anmeldelse av TUKTHUSET Mat&Drikke

TUKTHUSET Mat&Drikke
Anmeldt 13. september 2021

Dere bør bytte vekter! Ellers perfekt og koselig sted å være i, god mat og god musikk men spesielt det er en dørvakt som ødelegger for huset! Han er veldig uprofesjonell, voldelig og har dårlig oppførsel.

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, Nardiki

Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

God atmosfære, hyggelige servitører og utrolig god mat. Bestilte ceviche og bao buns, begge deler var virkelig verdt pengene. Har aldri smakt ceviche før - det er absolutt blitt en favoritt i matveien.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Mia Karolin F
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig burger, saftig og full av smaker! Kanskje den beste burgeren jeg har smakt! Avocadotoasten var helt grei, veldig salt sidesalat.

Takk, Havfrue
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Ventet i 34 minutter på en vodka redbull og sambucca. Min venninne har no venter i 45 min på sine 2 drinker. ELENDIG service!!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ramonamaries
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

I utgangspunktet en hyggelig restaurant med hyggelig betjening. Hadde nachos til forrett den var god. Så kom kjøttet som skulle være kalv. Har spist kjøtt i hele Europa. Har aldri opplevd så seigt og dårlig kjøtt. Personalet beklaget seg og vi fikk smakløse burgere som erstatning. Ingen spiste opp maten og vi gikk fra stedet. Styr unna denne plassen.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, Tor_Eivind_67

Reisende som så på TUKTHUSET Mat&Drikke, så også på

Har du vært i TUKTHUSET Mat&Drikke? Del dine erfaringer!