Vi reiste tur/retur Skien - Røros i sep.

Flott togtur. Konduktørene var behjelpelig spesielt fra Hamar til Oslo 13 sep 21. Han var høflig og... les mer

Anmeldt 18. september 2021
894hannes
Skien, Norge
Velkommen til år 2000

Setene er ukomfortable. Internettet er ELENDIG. Til og med 4g mellom Drammen og Sandvika er... les mer

Anmeldt 10. september 2021
ShinraFoodInc

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 26. juni 2020

Hvis det er slik at samfunnet ønsker at vi bruker kollektivt så burde ikke prisen på tog kontra bil være slik at jeg må betale 3x så mye for 2 personer å reise med dere som det koster for personer å kjøre bil, beklager, men her skal det brennes diesel i sommer. Håper dere etterhvert kan bli konkuransedyktige !!!

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, bj_rneriks2020
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Kjøpte billett via appen. Vi viste ikke hvilket tog vi rakk hjem. Men appen var kjekk å kjøpe billett Konduktørene begge veier var høflige. Toget var punktlig. Tross rush hjem. Bruker toget igjen

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, 894hannes
Anmeldt 11. desember 2019

Er for dumt at toget skal være innstilt hver eneste dag. Dere gjør det veldig vanskelig å se positivt på kollektivt når det er så elendig

1  Takk, 648idae
Anmeldt 8. desember 2019

Reiser ofte mellom Kristiansand og Oslo. Elendig dekning på wifi, som oftest ingen. Dårlig de kan reklamere med gratis wifi dekning på reisene når jeg opplever at det kun virker 10% av de gangene jeg reiser. Tog prisene er blitt for dyre. Godt det kommer andre aktører inn, det kan jo ikke bli verre enn det er nå. Vy skuffer!

1  Takk, thomaslD3847JQ
Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Appen til Vy fungerte ikke og jeg fikk ikke bestilt bilett til det toget jeg skulle ta, siden det var noe galt med bestillingen til akkurat det toget. Jeg kjøpte derfor bilett til neste tog, med samme rute og pris.

Dette fikk jeg kjeft av konduktøren for som mente at jeg skulle kjøpe bilett av han. Når man har glemt/mistet bankkort så var det ikke en mulighet jeg hadde. Han mente da at jeg burde tatt ut kontanter med bankkortet jeg ikke hadde.

Da jeg sa at det ikke gikk siden jeg ikke hadde kontanter, sa han at jeg ikke bare kunne kjøpe bilett til et annet tog og forvente at det skulle være greit. Skjønner det hvis dette hadde vært gjentagende, men dette var et engangs- og nødstilfelle.

2  Takk, H4861BKhelenes