Vennlig betjening, men du vet ikke hva du får

Reiser ofte strekningen Stavanger Kristiansand og har gjort det i mange år. Tror bare jeg har... les mer

Anmeldt 3. juli 2022
HiOlsen
Ubrukelig nett selv om det blir markedsført som fullt fungerende.

Kjørte buss fra Oslo til Hemsedal og det var en fin tur. Det var viktig for meg å ha nett på bussen... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Stay39934789439
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 1. august 2021

jeg skulle ta buss for tog mellom Oslo og Larvik. Starter med at jeg måtte ta en buss til drammen for å bytte til et tog. Bussen ender opp med å komme 10 minutter forsinket noe som gjorde at jeg måtte vente en time på neste tog. I dag prøver jeg å bestille en billett som jeg betalte med vipps. Betalingen går gjennom og penger blir trukket fra konto, men deretter får jeg beskjed om at betalingen har feilet. latterlig dårlig.

Takk, S7017NAerikn
Anmeldt 12. juli 2021

Ingen studentpriser lengre. Så å si identiske priser. Utrolig dårlig. Savner NSB! Dette skjer når høyrepolitikken og privatiserings-modellen får råde. Fortsatt utallige feil i app og på nettside, selv så lenge etter VY sin tilblivelse.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Z3465JVjonasb
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Ingenting er i rute. Noen som må hjem til jobb, men buss er 1,5t forsinket!!! Tog klarer ikke å kom på tiden heller. Atpåtill er det dyrt. Hold dere unna og ta taxi eller beina fatt! Angrer på at jeg gang på gang legger tilliten i en bedrift som ikke kan klokka...

1  Takk, Woodvally
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Tenkte jeg skulle busse med sykkelen på jobb i sommer. Men VY innførte et gebyr på 110nok for å ha med sykkel. Det ble en kort karriere innenfor kollektivt. Blir bil i stede for buss!

1  Takk, 922catop
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

I Skyss Reise Appen kommer også tog til Oslo opp som mulig ruteforbindelse til Arna (første stopp rett gjennom tunellen fra Bergen). Jeg kommer to minutt før toget skal gå og blir stoppet av en erfaren og myndig konduktør som lurer på hvor jeg skal. Til Arna svarer jeg, hvorpå han spør om jeg har Skyss billett, jeg bekrefter. Hvorpå han sier jeg ikke kan ta dette toget med Skyss billett. Jeg sier det er uheldig at det da fremkommer i Skyss sin ruteplanlegger, det er åpenbart ikke hans problem. Da kjøper jeg billett i Vy Appen sier jeg oppgitt. Men nei det går jo ikke, den må kjøpes før jeg går på toget, nå hører jeg bare halvt etter, begynner å få nok av Vy og deres maniske kontrollører (ikke min første gang) og elendige kundeservice. Jeg har passert konduktøren og er nå inne i den første vognen. Men konduktøren henger på, jeg kan ikke sitte i denne vognen, det er en komfortvogn som koster flere hundrelapper mer. Jeg stirrer olmt på ham og flytter meg tre vogner etter å ha vist ham kontrolldyret som kommer opp i appen. Jeg meddeler i det han passerer meg igjen at dette blir nok en anmeldelse av Vy’s elendige kundeservice på Tripadvisor. Hva driver egentlig Vy med? Det er et trist selskap.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, jantesays