Vennlig betjening, men du vet ikke hva du får

Reiser ofte strekningen Stavanger Kristiansand og har gjort det i mange år. Tror bare jeg har... les mer

Anmeldt 3. juli 2022
HiOlsen
Ubrukelig nett selv om det blir markedsført som fullt fungerende.

Kjørte buss fra Oslo til Hemsedal og det var en fin tur. Det var viktig for meg å ha nett på bussen... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Stay39934789439
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Flott togtur. Konduktørene var behjelpelig spesielt fra Hamar til Oslo 13 sep 21. Han var høflig og kom med gode råd. Tommel opp.

Dato for opplevelse: september 2021
Takk, 894hannes
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Setene er ukomfortable. Internettet er ELENDIG. Til og med 4g mellom Drammen og Sandvika er ubrukelig. Stadig forsinket, som vanlig. Skulle ønske de fikk noen konsekvens for sine feil og mangler. Hilsen tog pendler Oslo - Skien. Dessverre er de det eneste vi har. Dessverre

Dato for opplevelse: september 2021
Takk, ShinraFoodInc
Anmeldt 5. september 2021

Midt i nedstengingen bestilte vi dyre og fleksible togbilletter fra Bergen til Oslo. Da vi måtte endre de 2 uker før avreise og heller ville reise fra Trondheim til Oslo så var det ikke mulig - måtte kjøpe helt nye billetter. Både SAS og Hurtigruten var fleksible men VY nektet å refundere noe som helst...

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 528frodel
Anmeldt 1. august 2021

jeg skulle ta buss for tog mellom Oslo og Larvik. Starter med at jeg måtte ta en buss til drammen for å bytte til et tog. Bussen ender opp med å komme 10 minutter forsinket noe som gjorde at jeg måtte vente en time på neste tog. I dag prøver jeg å bestille en billett som jeg betalte med vipps. Betalingen går gjennom og penger blir trukket fra konto, men deretter får jeg beskjed om at betalingen har feilet. latterlig dårlig.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, S7017NAerikn
Anmeldt 12. juli 2021

Ingen studentpriser lengre. Så å si identiske priser. Utrolig dårlig. Savner NSB! Dette skjer når høyrepolitikken og privatiserings-modellen får råde. Fortsatt utallige feil i app og på nettside, selv så lenge etter VY sin tilblivelse.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Z3465JVjonasb