“Bør få en Michelin stjerne”
Anmeldelse av Restaurant A L'aise

Restaurant A L'aise
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Fatter ikke hvorfor À L’aise ikke har en Michelin stjerne. Jeg har spist på alle de andre som har det i Oslo og denne står ikke tilbake. En av de absolutt beste restaurantene i byen. Flott atmosfære, en 8 retters smaksmeny som slår bena under det meste annet jeg har smakt og en meget hyggelig og alltid tilstedeværende personlig service. Anbefales på det varmeste. Skal tilbake

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, Bjornjh
Jan N, Eier på Restaurant A L'aise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2019

Tusen takk for fin anmeldelse Bjørn, det setter vi stor pris på. Vi krysser fingrer og håper på det beste 18.02 Uansett så fortsetter vi i samme stil.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 19. desember 2018

Spiste 8 rettes menu med min familie i går. Kun 2 retter smakte bra så dette var en skuffende opplevelsen!

9  Takk, Arie-Jan V
Anmeldt 9. desember 2018

Meget god restaurant med serviceorienterte medarbeidere, men dyrt. Viner på toppnivå og en litt morsom vinsmakekonkurranse.

Takk, jack149
Jan N, Eier på Restaurant A L'aise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Tusen takk for hyggelig anmeldelse, skal stå på videre vi og gjøre alt vi kan for at det ikke skal bli dyrere enn nødvendig.
Ønsker deg og dine en riktig god jul og godt nyttår.

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt med profesjonell, vennlig og personlig service. Lokalene er rolige og koselige. Maten var 5 stjerners og hele opplevelsen var unik, kan anbefales

Takk, Tarja S
Jan N, Eier på Restaurant A L'aise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2018

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse :-) Det varmer. Håper å se dere tilbake igjen.
Ha en fin juleinnspurt.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

I en by hvor asian fusion og «ny nordisk mat» nærmer seg overrepresentert, er det kult at noen tør å begi seg ut på et prosjekt med det mest elegante fra det franske kjøkken.

I motsetning til nye og innovative konsepter har man således en raus mengde med referansepunkter. Det talte ikke til A L’Aise sin fordel, beklageligvis.

Hadde alle åtte rettene holdt like høyt nivå som råmarinert kamskjell fra Frøya med epler og lettsaltet kvede, tortellini med hvit trøffel smeltet Comte og kastanje, og glasert and med bete, bjørnebær og sauce ragout ville dette vært topp nivå.

Dessverre var tartar, caviar & østers, grillet piggvar, Clementine Givree og «Mont Blanc» (pyntet med gull) tidvis litt platt og skuffende. Noen manglet den berømte prikken over i’en, mens andre hadde litt feil sammensetning for undertegnedes gane.

Til tross for at de kun har halvannet år på baken er vinkjelleren så absolutt respektabel. Mangler litt når det kommer til utvalg av årganger, men det tipper jeg kommer med årene.

Servicen var upåklagelig.

Dog er jeg redd dette prosjektet vil ta lang tid, men krysser fingrene for at de lykkes for Oslo trenger flere franske gourmet restauranter.

2  Takk, Baustin82

Reisende som så på Restaurant A L'aise, så også på

Har du vært i Restaurant A L'aise? Del dine erfaringer!