“Kunst! ”

Bestill bord
man. 27.9.
20:00
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Åtte retter ++ på flotte A Laise er et minne som kommer til å sitte lenge. Vi ble godt tatt i mot og fulgt opp i de fire timene vi var der. Null problem å tilpasse rettene til en gravid. En av kokkene kom til og med ut og spurte om det var godt og fungerte. Perfekt kylling med morkelsaus, makrell og ikke minst hylleblomstdessert. Vi trodde ikke desserten kom til å bli favoritten, men den er det beste vi har smakt! Drikken ble presentert med stort engasjement- også juicen. Nydelig kombinasjon. Vi var på en fransk-norsk reise, og koste oss! Kommer lett tilbake.

Takk, 0hannah
427jann, Eier på Restaurant A L'aise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei
Tusen takk for veldig hyggelig og flott anmeldelse, det setter vi stor pris på.
Også takk for at du tok deg tiden til å skrive den.
Fortsatt riktig god sommer og hjertelig velkommen tilbake.
Mvh. Tema A Laise Jan Nielsen

Anmeldt 3. juli 2020

Servicen er helt på topp under hele kvelden, og medarbeiderne er svært dyktige til å informere om alt man spiser og drikker i løpet av kvelden. Omgivelsene er nydelige! Vi hadde 8 retters meny som besto av velsmakende retter som ble nydelig presentert og mange av rettene hadde veldig spesielt gode sauser. Lekre toaletter. Det er absolutt et veldig bra sted for å feire de større anledninger, men det går også svært fint å gå dit uten noen stor anledning slik som vi gjorde det. Det var vårt første besøk, men det gav absolutt mersmak!

Takk, Ingeborg56
427jann, Eier på Restaurant A L'aise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2020

Hei Ingeborg, tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse og at du tok deg tid til å skrive den.
Det setter vi stor pris på. Ønsker dere en kjempefin sommer og hjertelig velkommen tilbake igjen.
Hilsen Team A Laise. Jan Nielsen

Anmeldt 22. juni 2020

Ja, hvor skal man begynne? Fra man kommer in døren til man (motvillig) på forlate stedet mye senere på kvelden, er det bare en fantastisk opplevelse! Maten, vinen, servicen, atmosfæren, det må bare oppleves!
Man føler seg så velkommen og tatt vare på. Kan ikke sette fingeren på noe som man ønsker annerledes. Bare å glede seg til neste gang man får anledning til å besøke stedet. Vil mye heller hit, enn til mange utmerkete steder i Europa. Tusen takk til Ulrik og hans team!

Takk, Bente B
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Tredje besøk på denne diskrete restauranten. Behagelig og lun atmosfære. Svært god plass mellom bordene. Nydelig sjampistralle som frister som starter. Så den store 8 rettersmenyen pluss diverse xtra smaker upfront. Nydelig hjemmelaget brødutvalg...briochen smelter på tungen. Flotte retter med super presentasjon. Eneste mangel var kanskje en rett med litt sting? Vinmenyen var gnien denne gang. Ikke utvalget, men svært lite i glasset. Noen få små slurker. Petit fours var gode, men den store kassen med sjokoladebiter var borte. Dessverre. Med kaffe og xo i magen forlot vi stedet halvveis blakke men med smil om munnen. Anbefales. Skjønner fortsatt ikke hva Guide Rouge rører med....Stjerne takk!

1  Takk, gunnaro634
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

En fantastisk restaurant med utmerket service og mat. Du føler deg spesiell der og opplever at det er her vil du komme tilbake til igjen. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, Solaskinner

Reisende som så på Restaurant A L'aise, så også på

Har du vært i Restaurant A L'aise? Del dine erfaringer!