“En opplevelse av de sjeldne”
Anmeldelse av Restaurant A L'aise

Restaurant A L'aise
Anmeldt 11. oktober 2021

Dette er - etter vår oppfatning - en restaurant for de spesielle anledningene. Opplevelsen går langt ut over å bare være et måltid; det er en kulinarisk og estetisk helaften som en sjelden finner maken til!

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, 63terjev
Jan N, Eier på Restaurant A L'aise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2021

Hei, tusen takk for fin anmeldelse det setter vi stor pris på.
Gleder oss til å se dere igjen. Ha en kjempefin høst.

Anmeldt 20. juli 2021

Igjen en fantastisk opplevelse, og om mulig enda bedre en tidligere!
Ulrik og hans "mannskap" leverer gang på gang! Utsøkt mat og drikke, og en nærmest fullkommen totalopplevelse. Man føler seg så hjertelig velkommen og avslappet fra man ankommer til man (dessverre ) må forlate lokalet noen timer senere.
Igjen må jeg si at dette er en av Skandinavias beste restauranter, og man kan bare glede seg til neste gang!

1  Takk, Bente B
Jan N, Eier på Restaurant A L'aise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Bente, tusen takk for fin anmeldelse det setter vi stor pris på.
Gleder oss til å se dere igjen. Ha en kjempefin sommer.

Hilsen oss på A Laise, Jan

Anmeldt 16. juli 2021

En opplevelse! Vi ble møtt av blide ansatte ved ankomst og gikk gjennom lokale til et deilig bord - det lå kanskje litt nær "trafikken" fra kjøkkenet. Vi hadde meget store forventninger til denne matopplevelsen. De innfridde 100 %. Servicen var utmerket og maten helt utrolig bra. Vi fikk god forklaring på de enkelte rettene - valgte en Meny A L'aise til kr 1495, men valgte og plukke vinen selv fra vinkartet. En meget dyktig kvinnelig servitør hjalp oss med dette. Jeg kaller innlegget en symfoni av smaker fordi her hadde kjøkkenet virkelig gjort en fantastisk jobb. Det sa vi også til Ulrik og Mia, som driver restauranten og som var aktivt tilstede da vi var der.
Noen små ubetydelige kommentarer, som jeg ikke hadde nevnt hvis dette var en vanlig restaurant, men dette er en av ypperste klasse så her kommer noen små forbedrings områder:
Servicen var utmerket, den balanserte på en knivsegg mellom service og servilitet, noen ganger kanskje litt for servilt for nordmenn? Litt mye småprat/diskusjon blant servitørene som sto ikke så lang fra bordet vårt. Det kunne de ha gjort på kjøkkenet.
Disse småtingene forhindrer ikke at vi har bestemt oss for at hit skal vi tilbake!!

2  Takk, Victor R

Hei Victor tusen takk for fin anmeldelse det setter vi stor pris på.
Gleder oss til å se dere igjen. Ha en kjempefin sommer.
Hilsen oss på A Laise, Jan

Anmeldt 9. desember 2020 via mobile enheter

God mat. Behagelige omgivelser. Gode råvarer. Utrolig god service. Veldig bra drikkepairing selv alkoholfritt. Anbefales.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Keichiw
Jan N, Eier på Restaurant A L'aise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2021

Hei, tusen tusen takk for fin anmeldelse, det setter vi stor pris på. Vi kommer til å fortsette i samme stil og gjøre det enda bedre. Takk for at du tok deg tid til å skrive anmeldelsen også.
Håper å se dere snart igjen.
Mvh
Jan

Anmeldt 3. desember 2020 via mobile enheter

Deilig mat mat med godt alkoholfritt tilbehør, presenert av hyggelige servitører. Ostetrallen var helt fantastisk. Rolig og avslappet atmosfære. Vi var 4 stykker og dette var første gang vi spiste her. Alle var enige om at dettte ikke blir siste gang.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, Ronja2

Reisende som så på Restaurant A L'aise, så også på

Har du vært i Restaurant A L'aise? Del dine erfaringer!