“Hyggelig cafe med ypperlig mat!”
Anmeldelse av Mela Cafe

Mela Cafe
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Hadde litt tid før et møte og stakk innom. Ble møtt av en superhyggelig betjening, og følte med velkommen fra første sekund.

Bestilte lam på indisk vis med en fatøl. Det var velsmakende, varmt og gode porsjoner. Dette var en utrolig positiv overraskelse og i et avslappet og ujålete lokale.

Anbefales på det varmeste.

Takk, danerikd

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Var her for første gang med fruen. Det ligger parallelt med Torggata. Vi er begge glad i lebanesisk mat og dette falt i smak! Stor meze porsjon med bl.a falafel, baba ganoush og mye mer! Jeg tok vegetar varianten og hun kjøtt. Observant og smilende betjening. Rimelig priser også på ølet. Anbefales!

Takk, 290b_rde
Anmeldt 8. januar 2018

Vi var en vennegjeng som spiste lunsj på Mela nylig. Vi bestilte ulike ting fra lunsjmenyen. Maten var meget velsmakende, men mange av oss fikk svært små porsjoner. Det gjeldt feks oss som spiste meze-tallerken og shatshuka. Vi måtte spe på med mer brød, som vi da måtte betale tillegg for. Jeg tviler på at dette holder i lengden: Enten må man servere ordentlige porsjoner eller så må prisen ned. Ellers et veldig hyggelig sted.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, mastaa
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig god mat, og hyggelig betjening. Vi bestilte mezah hvor kjøkkenet satte sammen menyen for oss - glimrende.
Hyggelig lokalet, betjening var oppmerksom.
Var bra plass for barnevogn.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 111runet
Anmeldt 21. juli 2017

God mat til bra pris. Grei service. Stort og luftig lokale, fint for de som har med barnevogn. Veldig bra toaletter!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 227helga

Reisende som så på Mela Cafe, så også på

Har du vært i Mela Cafe? Del dine erfaringer!