“Dyrt og dårlig”

Jonathan Sushi Steen & Strom
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. august 2021

Oppsiktsvekkende dårlig mat. Men veldig dyrt. Hvis du setter pris på god asiatisk mat så går du et annet sted. Denne plassen er drevet uten sjel og ambisjon.

Takk, Langejan

Anmeldt 9. mai 2020 via mobile enheter

Her finner du byens beste sushi! Sashimi med ponzusaus og laksemaki er favoritten, men menyen byr også på flere digge japanske småretter. Koselig sitteområde, eller perfekt for take away. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 414helened
Anmeldt 2. desember 2019

Hyggelig personal, rask service, veldig god mat, sentralt... Jeg trenger egentlig ikke å si noe mer!

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, lilleviking
Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Ikke noe å si på maten her. Bestilte flere typer sushi og alke var veldig gode. Trivelig å sitter rundt disken å spise. Ikke noe som gir inntrykk av å være i kjelleren på et kjøpesenter. God og profesjonell service. Absolutt et godt alternativ for en sentrums lunsj.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 23. februar 2019 via mobile enheter

Jeg elsker denne restauranten jeeg digger den er verdens beste restaurant fordi jeg fikk laksen magen

Dato for besøk: februar 2019
Takk, robotw2019

Reisende som så på Jonathan Sushi Steen & Strom, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Jonathan Sushi Steen & Strom? Del dine erfaringer!