“Forferdelig”
Anmeldelse av Domino's Pizza

Domino's Pizza
Vurdert som nr. 1 383 av 1 571 Restauranter i Oslo
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte på døren og de brukte utrolig lang tid med leveringen. Da pizzaen kom var den kald. Smaken var også på ingen måte appetittvekkende, og vi klarte rett og slett ikke å spise pizzaen. Med tanke på det overnevnte var prisen også urimelig høy (lagt sammen med levering). Vi kommer aldri til å bestille fra Dominos igjen.

7  Takk, ema19ch

Anmeldt 28. juli 2018

er helt grei vist der liker Dominos pizza men ellers er den ikkje noke Spessielt. jeg bestiller altid på døren for dem er raske men ellers er maten her bare helt grei. men rask mat som smaker godt så er dette plassen.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Voyager50907
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Beste jeg smakt!!
Vi bestilte pizza for å spise etter en lang dag på IKEA!!
Godeste pizzan jeg smakt i Norge!!
Rekommenderes!
Tar litt tid men alt er ordentlig gjort med ferske råvarer!!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Kph_13
Anmeldt 11. mars 2018

Kaos og ble til slutt nødt til å gå uten pizza som ble bestilt på hjemmesiden. Dro for å hente etter at det ble informert at maten skulle være klar for henting. Noe den absolutt ikke var. Håper inderlig dette blir bedre, siden jeg vet om flere som har samme opplevelse.

Dato for besøk: mars 2018
6  Takk, Vilde Marie K
Christine E, Markedsansvarlig på Domino's Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2018

Hei Vilde Marie! Så leit å høre at du ikke fikk det du bestilte, slik skal det jo selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne ordne opp i dette, og håper du har mulighet til å sende tilbakemeldingen til dominos@dominos.no?

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

Anmeldt 2. januar 2018

Bestilte pizza på nett, med henting om 17min (sanntid)- dette viste seg å være helt feil, og pizzaen kom opp som klar etter 30-35min. Når vi kom for å hente, var kun 1 av 2 pizzaer klar, og derfra gikk det bare nedover. De ansatte viste ingen tegn på å yte kunderservice, og vi ventet i ytterligere 50min på pizza. Da vi dro, fikk vi en liten Cola som plaster på såret, men da var jo også den første pizzen iskald etter å ha stått i over en time. Det er noe av det verste jeg har vært med på, og jeg kommer aldri til å kjøpe pizza fra Dominos igjen- anbefaler heller ingen andre å gjøre dette, da det finnes mange steder i Oslo man kan få bedre pizza og en bedre opplevelse fra.

Dato for besøk: desember 2017
9  Takk, MBNor

Reisende som så på Domino's Pizza, så også på

Har du vært i Domino's Pizza? Del dine erfaringer!