“Inkompetent og skrekkelig”
Anmeldelse av Domino's Pizza

Domino's Pizza
Vurdert som nr. 1 375 av 1 553 Restauranter i Oslo
Anmeldt 5. september 2021

Det finnes naturligvis dårligere pizza enn dette, men neppe noen med så dårlig service. Bestille over telefon? Glem det. Bestille over internett? Kryptisk og komisk dårlig. Levere på døren innen rimelig tid? Selv på en god dag klarer det ikke. Bestille over disk? Ja, det går sikkert an, men hva er poenget? Hvorfor er ikke denne inkompetente "restauranten" konkurs?

3  Takk, 327konradj

Anmeldt 29. desember 2020 via mobile enheter

Ikke ta levering fra pilestredet- de leverer bare deler av bestillingen, lover og komme tilbake med resten men kommer ikke- dette har skjedd meg mer enn 10ganger nå... sendt beskjed til kundeservice flere ganger som igjen gir beskjed til avdelingsleder, uten at noe endres! Tydelig at de ikke bryr seg så mye så lenge kunden må forhåndsbetalte... utrolig frustrerende med noen som bryr seg så lite om kundeservice

Dato for besøk: desember 2020
6  Takk, 556stinas
Anmeldt 15. november 2020

Dette var kanskje den aller verste pizzaen vi noen sinne har spist. 229kr for en såkalt "American chees steak". Helt grusomt! Masse dvask brød, og utrolig lite fyll. Skammelig vond smak.
Bruk pengene dere et annet sted

Dato for besøk: november 2020
6  Takk, leonorah577
Anmeldt 12. juli 2020

Dominos Pizza har god mat og en god nettløsning for å bestille mat derfra. Som siderett anbefales «cinnasticks» som er ett bakeverk med kanel og medfølgende glasur. Anbefales!

Takk, Ikkelett
Anmeldt 13. mars 2020

Dette er favorittstedet mitt, særlig når det gjelder pizza. Pizzaen her på pilestredet smaker bedre enn på andre dominos sine spisesteder. Det er både billig og mange sitteplasser. Jeg foretrekker pizzaen her ovenfor andre pizzasteder i Oslo sentrum.

Dato for besøk: september 2019
Takk, julievanner12

Reisende som så på Domino's Pizza, så også på

Har du vært i Domino's Pizza? Del dine erfaringer!