“Gode drinker ”

Grådi
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Meget gode drinker. Rask service og hyggelig atmosfære. Anbefales for uformelle lunsjer/brunsjer. Maten e også særdeles god.

Takk, mostafawz

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Tøyenmimosa er digg og det jeg har prøvd på menyen er også supergodt. Det er litt bråkete i lokale, men det er sikkert fordi det er stappfullt der til brunch i helgene. Man blir mett på 1 serveringen, så lenge man ikke er supersulten. Servicen har stort sett vært bra:) kommer stadig tilbake!

3  Takk, karim541
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Denne gangen var det tid for brunsj. Menyen tilbyr ikke alt for mange retter. Men det er likevel rimelig variasjon i innhold. Valget mitt ble «krabaten». Nydelig anrettet og velsmakende krabbesmørbrød. Fornuftige priser. Maten kom raskt på bordet. Nok et godt møte med et trivelig spisested.

Takk, Dag Willy T
Anmeldt 2. oktober 2018

Har vært her før, men denne gangen skulle vi spise middag eller iallefall et dugelig kveldsmåltid. Og mat ble det, for her har de småretter for en hver smak. Spesielt god var STEIN (steinbit), likeledes SOPPEN. Den med TORSK var ikke fullt så god, men der tror jeg det var i overkant med koriander, noe som ikke passet så veldig godt (-men så er jeg trønder og kresen på fisk).

Skal jeg utsette noe på stedet, så var det at det tok i overkant lang tid å få maten, i tillegg til at alle servitørene snakket engelsk. Mistenker at dette er en gimmick og at de alle er pålagt å snakke engelsk. Dette burde være unødvendig; dette er ikke et spisested som flommer over av engelsktalende gjester!

Takk, SA_Travel_MN
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi kom inn og satte oss. Det var veldig uklart om vi skulle bestille ved baren eller om servitøren skulle komme til oss. Han tok bestilling fra bordet ved siden av, deretter sto han lenge og snakket med en venn som var innom.

Vi gikk til baren og bestilte, og alle rundt oss fikk vann. Etter å ha ventet i 25 minutter ba vi om vann, som burde være servert så snart vi ankom stedet i denne sommervarmen.

Vi fikk beskjed om at maten var forsinket og fikk ventemat. Positivt. Men da maten kom litt over en halvtime senere så jeg umiddelbart to små fluer i salaten. Jeg ga beskjed om fluene og sa jeg ville ha pengene tilbake, men servitøren sa hun måtte snakke med de på kjøkkenet. Vi ventet i åtte minutter, men hun samme dama serverte andre i stedet for å komme tilbake til oss. Vi gikk til slutt og spurte etter henne i baren, og etter litt fikk vi pengene igjen. Vi drar aldri tilbake, men maten så god ut (sett bort fra fluene...)

Jeg spiser ofte ute, men har aldri opplevd lignende.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, marifs2019

Reisende som så på Grådi, så også på

Har du vært i Grådi? Del dine erfaringer!