“Dårlig sted”

Grådi
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Dårlig service, servitør var sur, grinete og lite behjelpelig. Maten var overstekt, tørr og brent.
Servitør var mest opptatt med å hjelpe sine venner.

Takk, Departure28618705906

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

God frisk mat som smakte meget digg, hadde Torsk , tomatsalat og brokkoli salat , vinen helt topp. God service , bestilte ikke bord og var heldig som fikk plass. Dette er en meget populær plass for lokale folk som bor rundt her.

1  Takk, solimane820
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig lite sted. Personale tok oss godt imot og rettene så delikate ut. Kun 5 retter å velge mellom til lunsj. For min del opplevde jeg maten som litt for fettete, det ble for mange smaker og fete ingredienser til sammen. Høres og ser mer delikat ut enn det smaker, men vil si det ikke er en bortkastet tur å komme hit. Anbefaler å booke bord på forhånd, da det er fullt der

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 401ingrids
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Hyggeleg atmosfære i eit koseleg område. Spennande smakar og samansetjing. Me likte særleg krydderiet. Kjekt med delemat på bordet.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 128eirikh
Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Ikke kom hit! Ny meny med lite utvalg. Elendig kundeservice. Servitørene virker overarbeidet. Trist opplevelse.

Takk, kikkih2021

Reisende som så på Grådi, så også på

Har du vært i Grådi? Del dine erfaringer!