“Thai resturant”
Anmeldelse av Apsorn Thai Restaurant

Apsorn Thai Restaurant
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: På Som Tam Thai Restaurant får man genuin thaimat tilberedt av thailandske kokker. Maten kan nytes i den hyggelige restauranten, tas med maten hjem som takeaway eller bestilles som catering. Om sommeren har restauranten en solrik uteservering. Som Tam ligger i 1. etasje i kulturslottet Soria Moria på Torshov, med inngang fra Krebs gate.
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Ut å spise før kinobesøk. Thaimat av høy klasse. Spennende dessert. Lit trangt her. De serverer god øl fra Thailand. Eneste er at man må ha noe tålmodighet. Tok lang tid å få mat. Det var lørdag ..... Anbefales for de med god tid

Takk, StigF_13

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde kjøpt slik Lets Deal med 3x retters. Veldig god mag og store posjoner. God smak på maten og trivelige lokaler.
Servicen gikk veldig tregt•vi måtte be om å få bestille drikke. Når maten endelig klm var de smakfull & god.Vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Guccilpa
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med Apsorn. Nydelig mat og oppmerksom serveringspersonale. Hadde ikke alle vinene på menyen, håper det er i orden til neste gang.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, FellowTraveler799320
Anmeldt 9. juli 2018

Vi spiste thai fiskekaker til forrett. De smakte veldig godt, men jeg savnet "noe mer" ved siden av.
Grillet and til hovedrett var meget godt, det var druer og annanas til denne retten som gjorde denne veldig smaksrik.
Fritert banan var en helt ok avsluttning på måltidet.
Man får godt med mat hos Apsorn Thai.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Hans-Martin69
Anmeldt 22. mai 2018

Vi bestillte tidlig middag (15:00) på søndag 20/5-18, vi var nesten alene i resturanten. Vi fikk kjapp, god og hyggelig service.
Maten smakte oss veldig godt, og en Singha (øl) var heller ikke feil.
Totalt sett var dette en velsmakende middag med mye smak fra Thailand, og vi vil anbefale denne resturanten for andre som liker smak av Thailand.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Hans-Martin69

Reisende som så på Apsorn Thai Restaurant, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Apsorn Thai Restaurant? Del dine erfaringer!