“Byens beste burger!”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Det nærmeste man kommer en perfekt burger i Oslo! Godt utvalg av øl, og hyggelig betjening.
Anbefales!

1  Takk, FruOslo
Daniel K, Leder  på Eldhuset BBQ Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Tusen Takk hoper vi ses snart igen.

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

God mat med smak ,hykkelig atmosfære,hyggelig betjening.
Anbefales på det varmeste, vi kommer igjen.

1  Takk, Extraordinary423440
Daniel0498, Leder  på Eldhuset BBQ Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Tusen takk å velkommen tillbake.

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Spiste combo med spareribs og brisket, mashed potatoes (uten gravy) og tomatsalat.

Veldig god smak på det meste, spesielt på brisket. Ser også appetittlig ut med et dryss av vårløk og chili ved servering. Tomatsalaten var ikke noe spesielt, smakløse tomater og vinagrette.

Hadde forventet mer kjøtt i forhold til pris og andre BBQ restauranter jeg har vært på. Var ikke sulten lengre når jeg gikk, men ble heller ikke mett. Neste gang bestiller jeg mer tilbehør.

Hyggelig servitør som var oppmerksom og serviceinnstilt.

1  Takk, gunn_maganda
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Svært velsmakende mat, romslige porsjoner. Hyggelig lokale og imøtekommende personale. Kan klart anbefales.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, T1130WGjohns
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

God mat, god stemning, gode folk i baren og på kjøkken. Sjukt gode ribs, brisket og pulled pork burger. Vi hadde en kjempefin opplevelse her!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, randolini

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!