“Supert sted for middag med venner”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 18. november 2018

Vi er uten på spesertur etter arbeid og havner etterhvert forbi Bislet og begyner å tenke på å få oss middag. eldhuset dukkeropp og vi går inn. Anbefaler stedet for gos mat og behagelig betjening.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, petter eilert s
Daniel0498, Leder  på Eldhuset BBQ Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Tusen Takk å velkommen tillbaka :)

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi var meget fornøyde både med mat og servise som vi fikk den dagen. Mannen bestilte hamburger og jeg tok BBQ pork med salat og søtpotet . Angrer ikke ett sekund. God opplevelse med masse gode smaker. Ølen som vi fikk anbefalt av servitøren passet utmerket til maten. Kan anbefales!

1  Takk, 679daris
Daniel K, Leder  på Eldhuset BBQ Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Tusen Takk velkommen tillbaka :)

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Det nærmeste man kommer en perfekt burger i Oslo! Godt utvalg av øl, og hyggelig betjening.
Anbefales!

1  Takk, FruOslo

Tusen Takk hoper vi ses snart igen.

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

God mat med smak ,hykkelig atmosfære,hyggelig betjening.
Anbefales på det varmeste, vi kommer igjen.

1  Takk, Extraordinary423440

Tusen takk å velkommen tillbake.

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Spiste combo med spareribs og brisket, mashed potatoes (uten gravy) og tomatsalat.

Veldig god smak på det meste, spesielt på brisket. Ser også appetittlig ut med et dryss av vårløk og chili ved servering. Tomatsalaten var ikke noe spesielt, smakløse tomater og vinagrette.

Hadde forventet mer kjøtt i forhold til pris og andre BBQ restauranter jeg har vært på. Var ikke sulten lengre når jeg gikk, men ble heller ikke mett. Neste gang bestiller jeg mer tilbehør.

Hyggelig servitør som var oppmerksom og serviceinnstilt.

1  Takk, gunn_maganda

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!