“Mett og god”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd. Veldig hyggelig og behjelpelig servitør. Kjempegod mat behagelige stoler. Rent toalett. Stilig restaurant. Kommer tilbake

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Andreas S
Daniel0498, Daglig leder på Eldhuset BBQ Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Tusen takk Andreas velkommen tillbaka :)

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Har spist her 1 gang før (sommer 2017), og fikk da kjempe gode sliders-burgere. Gledet meg veldig til å smake disse igjen da jeg var på julebord med jentegjengen. Men jeg ble mildt sagt skuffet.. Burgerene var steinharde, smakte lite og burgerbrødet svært tørt. Nedtur.

Takk, Ingeborglinaae
Daniel0498, Leder  på Eldhuset BBQ Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Beklager verkligen detta, de e ikke sånn de ska vara.
Hoper du kan ge oss en changse till så ska vi gjøra de bedre.
Med vänlig hälsning, Eldhuset BBQ Bar

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat til overkommelige priser. Skikkelig american vibe, og det perfekte sted for alle som liker barbecue. Vennlig, oppmerksomt og serviceminded personale!!

Takk, kjerstihy
Daniel0498, Leder  på Eldhuset BBQ Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Tusen takk Kjerstihy hjertelit velkommen tillbaka :)

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og kjæresten skulle egentlig finne et sted å spise en søndagsburger, men bestemte oss heller for å dra til Eldhuset for noe mer ordentlig, det valget angret vi ikke på!
Vi bestilte en combo pack nr 2 (smokey pork ribs og brisket of beef med søtpotet fries og coleslaw) for a dele sammen med 3 sliders, til drikke valgte vi crabbies som ble servert med isbiter og lime.
Vi ble servert av daglig leder, en veldig hyggelig og serviceminded person med et behagelig rolig vesen.

Det var en rolig søndag med få gjester i lokalet og det var veldig deilig å sitte og få en avslappet middag der man får full fokus og eksemplarisk bevertning. Vi var enige begge to at dette var 10 ganger bedre enn å bestille maten via foodora for å spise hjemme.

Maten var flott dandert på tallerkenen og herlig presentert ved servering. Maten var utrolig velsmakende og kombinasjonene satt perfekt. Mørhetsgraden og kvaliteten på kjøttet her er bare helt upåklagelig, all ros til kokken!

Vi avsluttet måltidet med en deilig hjemmelaget ostekake og kaffe. Hele kvelden bød på masse "beste jeg har smakt" intrykk helt fra coleslawen, brisket og ostekaken. Regningen endte på behagelige 790,- og vi følte vi hadde fått veldig mye mat for pengene.

Oppsummert så var det full pott på alle punkter når det kommer til service og Servering samt smaksopplevelse, kvalitet og verdi for pengene. Vi skal definitivt tilbake hit flere ganger! :)

1  Takk, Joachim34th
Daniel0498, Daglig leder på Eldhuset BBQ Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Tusen takk før den fina omtalen, Joachim! Vi ønsker dere hjertelig velkommen igjen en annen dag!

Anmeldt 18. november 2018

Vi er uten på spesertur etter arbeid og havner etterhvert forbi Bislet og begyner å tenke på å få oss middag. eldhuset dukkeropp og vi går inn. Anbefaler stedet for gos mat og behagelig betjening.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, petter eilert s
Daniel0498, Leder  på Eldhuset BBQ Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Tusen Takk å velkommen tillbaka :)

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!