“Ekte BBQ men delikat”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 29. januar 2019

Ordentlig BBQ med gode smaker og veldig godt tilbehør, men samtidig elegant og delikat. Deilig og avslappet stemning og jeg likte det robuste interiøret. Ølet fra Sagene Bryggeri var også veldig godt.

3  Takk, FabianAJohannessen

Anmeldt 25. januar 2019

En flott og hyggelig restaurant. Maten var god, passelig lydnivå slik at flere ved samme bord kunne delta i samtalen. Stedet anbefales.

1  Takk, Vacation378851
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

For et fantastisk måltid
Kjøpte combo plate 2. Ribs og brisket. Den bedte BBQ jeg noensinne har smakt, kommer garantert tilbake!! Veldig god service og servering. Desserten salty caramel brownie var helt rå! Mye godt i øl og cider æ velge i

Takk, livedize
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

En utrulig fin å god resturant opplevelse. Beste BBQ jeg noensinne har smakt! kjempe hyggelig servitør.

1  Takk, Raymond M
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Tok lang tid å få maten.
Lokalene er iskalde, i hvertfall nede der vi satt.

Du betaler veldig mye for veldig lite.
Anbefales ikke.
Ikke barnevennlig, verken lokaler eller meny.

Takk, Tast93

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!