“Trivelig atmosfære”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig lokale. God sofa og gode stoler. Service på topp! Salty caramel brownie var god. Hadde smakt ekstremt godt med fritert banan *bananemoji* hjerte

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, Mblien

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Veldig saftig og god burger!! Trivelig personale og god service :) Herlig atmosfære. Anbefale på det sterkeste!!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, martehessen
Anmeldt 29. januar 2019

Ordentlig BBQ med gode smaker og veldig godt tilbehør, men samtidig elegant og delikat. Deilig og avslappet stemning og jeg likte det robuste interiøret. Ølet fra Sagene Bryggeri var også veldig godt.

3  Takk, FabianAJohannessen
Anmeldt 25. januar 2019

En flott og hyggelig restaurant. Maten var god, passelig lydnivå slik at flere ved samme bord kunne delta i samtalen. Stedet anbefales.

1  Takk, Vacation378851
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

For et fantastisk måltid
Kjøpte combo plate 2. Ribs og brisket. Den bedte BBQ jeg noensinne har smakt, kommer garantert tilbake!! Veldig god service og servering. Desserten salty caramel brownie var helt rå! Mye godt i øl og cider æ velge i

Takk, livedize

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!