“Helt fantastisk mat og super”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og super hyggelig betjening! Har besøkt stedet flere ganger og jeg like fornøyd hver gang. Alltid god og rask service og maten er himmelsk. Nytt favorittsted for meg.

1  Takk, toneh825

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat. Spiste smokey ribs og brisket of beef med maiskolber, søtpotetmos og løkringer. Til dessert ble det keylime pie og salt karamell brownie, himmelsk :-) hyggelig betjening og rolig atmosfære med fin Country musikk. Kommer garantert tilbake

2  Takk, 280carina_
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Bra mat, crispy fries og den hjemmelagde bbq sausen hever smaken enda mer.

Masse bra utvalg på øl også.

1  Takk, janrune2019
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Når en leser så gode anmeldelser og blir positiv overrasket så leveres det service og mat av virkelig klasse. Anbefales alle som liker burgere, tilbehør og service!

2  Takk, Caspar M L
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Familie på fire der gutta var spesielt sultne. Ble møtt av en rolig og hyggelig servitør. Ikke noe mas, kun avslappet og profesjonell holdning til gjestene. Menyen var spennende og maten var meget god med gode smaker. Mye mat og alle gikk fornøyde hjem. Kan absolutt anbefales.

1  Takk, 137lars_

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!