“Anbefales”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra!! Vi kommer tilbake hit senere! Gode mat og god sørvis ❤️
Grei pris også.
(Jeg jobber like ved og visste ikke om sted før nå så jeg kommer garantert tilbake når jeg har mulighet til det)

Takk, Saerwen83

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Spiste en fantastisk middag her med gode venner lørdag 18.juli.
Veldig god service fra start til slutt. Maten smakte utsøkt og det var store porsjoner. Veldig fine lokaler og alt er rent og fresht.
Kommer garantert tilbake

Takk, terjeh2016
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og super hyggelig betjening! Har besøkt stedet flere ganger og jeg like fornøyd hver gang. Alltid god og rask service og maten er himmelsk. Nytt favorittsted for meg.

1  Takk, toneh825
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Bra mat, crispy fries og den hjemmelagde bbq sausen hever smaken enda mer.

Masse bra utvalg på øl også.

1  Takk, janrune2019
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Når en leser så gode anmeldelser og blir positiv overrasket så leveres det service og mat av virkelig klasse. Anbefales alle som liker burgere, tilbehør og service!

2  Takk, Caspar M L

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!