“Et sted å vende tilbake til!”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 20. august 2020

Dette er et sted hvor vi henger med både venner og familie. Spise litt eller mye. Bare ta ett glass eller sitte flere timer. Hyggelig atmosfære, supert lokale og god personlig service.

Takk, TrudeR20

2024 av 159 anmeldelser

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Ypperlig mat, god service, god atmosfære. Kommer tilbake hit! Utrolig koselig å spise brunch her med venner.

Takk, SuperMegaDuperMario
Anmeldt 7. august 2020

Takker for veldig god mat, ( Terje ) og veldig hyggelige servitører . Tipp topp hjemmelaget BBQ saus

Takk, 393mariannek
Anmeldt 5. august 2020

En god service og mye mat for pengene. Hvis man skal ha et måltid og god opplevelse er dette stedet.

Takk, ArildP24
Anmeldt 4. august 2020

Hyggelig betjening og veldig god service. Servitørene og sjefen synes jeg var knall. Ok priser. Anbefales

Takk, freddy n

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!