“En vellykket restaurantmiddag”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 5. september 2020

Svært god mat og rikelig porsjon, veldig god sørvis. Et fint sted å innta en fredagsmiddag på by'n. Tar gjerne en tur hit igjen.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Robert M

Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og fin service, spiste comboplatter med forskjellige typer sliders som var noe for enhver smak. Veldig god BBQ saus

Takk, Robert S
Anmeldt 20. august 2020

Dette er et sted hvor vi henger med både venner og familie. Spise litt eller mye. Bare ta ett glass eller sitte flere timer. Hyggelig atmosfære, supert lokale og god personlig service.

Takk, TrudeR20
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Ypperlig mat, god service, god atmosfære. Kommer tilbake hit! Utrolig koselig å spise brunch her med venner.

Takk, SuperMegaDuperMario
Anmeldt 7. august 2020

Takker for veldig god mat, ( Terje ) og veldig hyggelige servitører . Tipp topp hjemmelaget BBQ saus

Takk, 393mariannek

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!