“Fantastisk”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 5. oktober 2020

Var innom med kjæresten min for å feire bursdagen min!
Fin sted, fantastisk mat,drikke og AMAZING service!

Garantert skjult perle i hovedstaden!:)
Anbefales på det beste!

Takk, Titan966

Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Koselig atmosfære i denne rolige puben på Bislett. Vi stoppet her på vei til Wallmans. God deilig øl og en liten snack. Sprø og deilig pomfrieres med aioli til.

Dato for besøk: oktober 2020
3  Takk, hildeskovli
Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Nydelig spareribs, fantastisk god dessert.
Rustikk lokale med hyggelig service innstilt betjening...

Takk, B6736LAanitah
Anmeldt 5. september 2020

Svært god mat og rikelig porsjon, veldig god sørvis. Et fint sted å innta en fredagsmiddag på by'n. Tar gjerne en tur hit igjen.

Takk, Robert M
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og fin service, spiste comboplatter med forskjellige typer sliders som var noe for enhver smak. Veldig god BBQ saus

Dato for besøk: august 2020
Takk, Robert S

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!