“Godt burgersted.”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

God mat, en solid burger og gode porsjoner, vanskelig å sette spissen på hva det manglet men kanskje «det lille ekstra».

Takk, mortenferk

2024 av 176 anmeldelser

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Bra BBQ sted kan anbefales. Fint lokale og hyggelig betjening. God mat for store og små - beef brisket, bird legs, mac and cheese kan alle anbefales. Nachoen deres er også meget bra, i tillegg til slides som barna likte veldig godt. Ølutvalget på tap kunne vært noe bedre.

1  Takk, LarsB2474
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Ute med familien, hyggelig betjening og god mat.
Både burger og fries var veldig gode.
Et fint sted i nabolaget som vi heldigvis har oppdaget. Vi kommer helt sikkert tilbake og tester mer.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, MadKar001
Daniel K, Eier på Eldhuset BBQ Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021

Tusen takk velkommen tilbake :)

Anmeldt 13. juni 2021

Fin beliggenhet og hyggelige ansatte. Bestilte nachos på deling som hadde fin porsjon til 2! Anbefales

1  Takk, Aina R
Anmeldt 5. oktober 2020

Var innom med kjæresten min for å feire bursdagen min!
Fin sted, fantastisk mat,drikke og AMAZING service!

Garantert skjult perle i hovedstaden!:)
Anbefales på det beste!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Titan966

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!