“Alt vel!”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Ble sett og godt tatt imot. Behagelig oppfølging av personalet hele tiden vi var der - ikke for mye, ikke for lite. Spareribs var til nå beste jeg har fått servert i Oslo - løsnet nydelig fra beinet, og hjemmelaget spicy saus på siden var perfekt. Godt utvalg av god drikke.

Takk, kjellivarg2021

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat av skikkelig kvalitet. Komfortabelt personale. Festlig plass og god "BBQ"-stemning. Fikk også deres egenlagde saus som smakte meget godt. Fine priser. Om jeg skulle ha påpeket noe liker jeg personlig å få en meny i hånden framfor QR-kode, men absolutt ikke noe som trekker opplevelsen ned.

Takk, Eivind B
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi er superfornøyd hver eneste gang vi tar turen innom her. Her er det alltid god service, maten er laget med kjærlighet til gode å friske råvarer. Godt med sitteplasser både ute og inne . Godt utvalg på menyen av mat og drikke. Rause porsjoner og raske med servering. Vi er alltid fornøyd når vi kommer hit

Takk, Ann Katrin Ø
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten! Både spareribs og vegetarburger var skikkelig bra! I tillegg mye godt å velge I av "sideorders".

Takk, lenemeretej2015
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

God mat, en solid burger og gode porsjoner, vanskelig å sette spissen på hva det manglet men kanskje «det lille ekstra».

Takk, mortenferk

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!