“BBQ middag med familie og venner”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Utmerket service og BBQ mat. Voksen familie fikk en flott mat opplevelse med godt øl som tilbehør i fine omgivelser.
Dette er et sted vi vil anbefale.

Takk, eirskare

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Jeg Spiste ribs med potetstappe og tomatsalat og dama spiste grillet kylling meg søtpotetfries og coleslaw. Var godt! Hyggelig og effektiv betjening. Vi kommer tilbake.

Takk, 161niklasj
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og god service , vi valgte briscet og det var en mør opplevelse, det var heller ikke noen kostbar fornøyelse, så tommel opp.

Takk, Thomas W
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Ble sett og godt tatt imot. Behagelig oppfølging av personalet hele tiden vi var der - ikke for mye, ikke for lite. Spareribs var til nå beste jeg har fått servert i Oslo - løsnet nydelig fra beinet, og hjemmelaget spicy saus på siden var perfekt. Godt utvalg av god drikke.

Takk, kjellivarg2021
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat av skikkelig kvalitet. Komfortabelt personale. Festlig plass og god "BBQ"-stemning. Fikk også deres egenlagde saus som smakte meget godt. Fine priser. Om jeg skulle ha påpeket noe liker jeg personlig å få en meny i hånden framfor QR-kode, men absolutt ikke noe som trekker opplevelsen ned.

Takk, Eivind B

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!