“Skjeldent dårlig”
Anmeldelse av Eldhuset BBQ Bar

Eldhuset BBQ Bar
Beskrivelse: I januar 2017 åpnet vi dørene til vår andre restaurant i Oslo. Velkommen til Eldhuset BBQ Bar Bislett!
Anmeldt 12. september 2021

Var innom og for et matbit - servitør kunne ikke noe om matrettene så det ente opp med en hamburger. Noe så dårlig er det lenge siden jeg har fått servert. Dynket ned med en aller annen form for BBQ saus - Seige løkringer og hamburger så tørr, grå og smakløs at en nesten skulle tro den hadde ligget i stekovnen natten over. Styr unna dette var håpløst. h

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Terje K

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Min absolutt favoritt i Oslo for dem som liker BBQ. Hyggelig atmosfære, hyggelig betjening, og maten gjør at jeg blir helt nummen i knæra. Veldig stort og godt utvalg av øl og mye lokalt.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Discover33981817535
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Utmerket service og BBQ mat. Voksen familie fikk en flott mat opplevelse med godt øl som tilbehør i fine omgivelser.
Dette er et sted vi vil anbefale.

Takk, eirskare
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Jeg Spiste ribs med potetstappe og tomatsalat og dama spiste grillet kylling meg søtpotetfries og coleslaw. Var godt! Hyggelig og effektiv betjening. Vi kommer tilbake.

Takk, 161niklasj
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og god service , vi valgte briscet og det var en mør opplevelse, det var heller ikke noen kostbar fornøyelse, så tommel opp.

Takk, Thomas W

Reisende som så på Eldhuset BBQ Bar, så også på

Har du vært i Eldhuset BBQ Bar? Del dine erfaringer!