“Koselig og sentralt”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 5 sider til!
Saga Hotel Oslo
Nr. 5 av 102 hoteller i Oslo
Anmeldt 25 oktober 2015

Koselig, intimt hotell, med sentral beliggenhet like bak slottet. Romslig rom(304), koselige bilder og en fantastisk god seng, stille og rolig. Hyggelig betjening både i resepsjon og ellers på hotellet. Stod opp til en fortreffelig deilig frokost, med utvalg av det meste, porsjonert delikat i små skåler/ fat.
Alt i alt et supert opphold i hovedstaden og vi kommer gjerne tilbake til Saga Hotel.

Romtips: Hjørnerommene 04 oppover i etasjene er romslige og lyse, samt stille for trafikk.
  • Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Takk, geirpettern

Anmeldt 25 oktober 2015

Meget hyggelig og sentralt hotell i Oslo.Gode restauranter og shopping rett rundt hjørnet.Gå avstand til det meste noe som jeg setter stor pris på.Smilene og blid personale som møter deg.Har bodd her en del ganger det siste året og er meget fornøyd.Anbefales!

Romtips: Stille og rolige rom mot bakgården.Hjørnerommene er store og solfylte
Takk, Cornelia H
Anmeldt 24 oktober 2015 via mobile enheter

Fint hotell med flott beliggenhet. Vi hadde et superiorrom, som var bittelite. Resepsjonen tar depositum uten å informere om dette, noe som gjør at bestilling og betaling ikke matcher. Den første dagen bar frokosten preg av å ha stått frem lenge. Inntørket skinke tar seg ikke ut. Dag to var det bedre. Med bedre oppfølging av detaljer ville det ha vanket litt bedre bedømmelse.

Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Takk, Mannmedskjegg
SagaHotelOslo, Hotel Manager på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28 oktober 2015

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å poste en så detaljert og god tilbakemelding på ditt opphold her på Saga Hotel Oslo.
Det gleder meg å se at du satte pris på vårt lille hotell og vår beliggenhet, vi er stolt over å kunne drive et lite boutiquehotell i rolige omgivelser og i en verneverdig og fredet bygård fra 1890-årene.
Når det kommer til størrelsen på rommet, kan jeg ikke annet enn å beklage at du opplevde rommet som lite. De fleste av våre rom holder samme størrelse som hos konkurrerende hoteller i Oslo, men ettersom bygningen vår er så gammel fredet, kan man oppleve at enkelte rom innenfor samme kategori kan unnvike litt i størrelse og form.
Det er selvsagt beklagelig å se at vårt personell ikke informerte om depositumet. Det er normal prossedyre hos de aller fleste hoteller at de påregnes et depositum ved innsjekk, dette er en garanti for bruk av minibar, bar etc. Hos oss er dette depositumet 15% av totalpris for rommet, så vårt depositum er langt lavere enn hos en rekke andre hoteller. Jeg lover deg at jeg skal bruke denne tilbakemeldingen til å gå gjennom våre rutiner, og til å minne vårt personell på viktigheten ved å informere om dette ved innsjekk en gang til. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette!
Frokosten vår holder normalt en veldig høy standard, og jeg beklager på det aller sterkeste at dere opplevede deler av buffeten som inntørket. Jeg har sjekket med frokostansvarlig om det var noe spesielt denne dagen, det mener hun det ikke var. Eneste jeg kan tenke meg er at dere ankom frokostsalen rimelig sent, og gjerne ikke så lenge før frokosten skulle stenge. Da er det mindre mennesker i restauranten, og buffeten blir selgsagt ikke like hyppig påfylt som når det er fult rush. Men jeg er enig med dere, maten skal fortsatt fremstå som delikat og innbydende, og jeg forsikrer om at vi kommer til å øke vårt fokus på dette fremover. Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette.

Jeg håper å se deg tilbake her hos oss i fremtiden.

Med vennlig hilsen / Best regards

Ronny Wilhelm

Anmeldt 21 oktober 2015

Et hotel av ypperste klasse med høy grad av at du skal føle deg velkommen.
Her finner du ro i fine omgivelser og fine rom med gode senger.
Meget hyggelig og service fokusert betjening!
Nydelig frokost!

• Opphold: oktober 2015, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, toref912
Anmeldt 16 oktober 2015

Som så mange andre reiser jeg på firmaets regning, og da er pris ganske vesentlig. Men det betyr ikke at jeg ønsker å sove på en stein bak et tre. Da jeg ankom Saga Hotel var jeg sliten etter en lang togreise. Resepsjonen var innbydende og med levende lys på bordene. Resepsjonisten tok i mot meg med et smil og gav meg nøkkelen til rommet mitt.

Rommet var veldig fint. Jeg ble glad da jeg var blitt oppgradert til et dobbeltrom. Sengen var pent dandert med store myke puter. Sov veldig godt.

Rensligheten var helt perfekt. Ikke et støvkorn å se. Alle fasiliteter, og wifi.

God frokost. Her var det godt utvalg.kaffen var fersk, og godt nyoppskjært brød. Til og med ferskpresset smoothie! Lokalene var rent og pent presentert, og renslige. God oppvartning.

Lokalene i hotellet var stilrent og innbydende, og det kan godt brukes til litt store grupper reisende, så vel som barnefamilier, og enslige.

Romtips: Velg et rom på en høyere etasje, gjerne en hjørnesuite.
Takk, Kimberly M
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Oslo hotellene
Hotel Christiania Teater
Grand Hotel
Nr. 11 av 102 i Oslo
397 anmeldelser
Thon Hotel Rosenkrantz Oslo
Comfort Hotel Grand Central
Vis priser

Har du vært i Saga Hotel Oslo? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Saga Hotel Oslo

Adresse: Eilert Sundts gate 39, Oslo 0259, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Oslo
Fasiliteter:
Bar/salong Utvalg av drikke Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 5 av 102 hoteller i Oslo
Prisnivå: kr 776 - kr 1 862 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Saga Hotel Oslo 4*
Antall rom: 47
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Saga Hotel Oslo. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?