“Outstanding”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 5 sider til!
Saga Hotel Oslo
Nr. 5 av 102 hoteller i Oslo
Anmeldt 5 november 2015

Elsket det, kjempe fint hotell med ett fantastisk personale. Ankom sent på natten til en kjempe trivelig og hjelpsom trønder som sto i resepsjonen smilende blid. Kom inn på rommet og ble overveldet over det koselige rommet vi fikk av han, nei dette er og anbefale på det sterkeste, personale som er villig til og flytte fjell for at du skal ha en best mulig opplevelse. high score

Romtips: Hjørnesuite
  • Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Takk, Trym K

Anmeldt 30 oktober 2015

Bodde en natt på Saga i forbindelse med konferanse i Oslo. Hotellet ligger i rolige omgivelser mellom Bogstadveien og Briskeby. Kort vei til sentrale Oslo. Et lite hotell i sjarmerende omgivelser. Fikk et stort rom i 4. etasje med skråtak og egen sittegruppe. God seng og fin frokost. Frister til gjentakelse.

• Opphold: oktober 2015, reiste på forretningsreise
Takk, KaiA51
Anmeldt 25 oktober 2015

Koselig, intimt hotell, med sentral beliggenhet like bak slottet. Romslig rom(304), koselige bilder og en fantastisk god seng, stille og rolig. Hyggelig betjening både i resepsjon og ellers på hotellet. Stod opp til en fortreffelig deilig frokost, med utvalg av det meste, porsjonert delikat i små skåler/ fat.
Alt i alt et supert opphold i hovedstaden og vi kommer gjerne tilbake til Saga Hotel.

Romtips: Hjørnerommene 04 oppover i etasjene er romslige og lyse, samt stille for trafikk.
  • Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Takk, geirpettern
Anmeldt 25 oktober 2015

Meget hyggelig og sentralt hotell i Oslo.Gode restauranter og shopping rett rundt hjørnet.Gå avstand til det meste noe som jeg setter stor pris på.Smilene og blid personale som møter deg.Har bodd her en del ganger det siste året og er meget fornøyd.Anbefales!

Romtips: Stille og rolige rom mot bakgården.Hjørnerommene er store og solfylte
  • Opphold: oktober 2015, reiste på forretningsreise
Takk, Cornelia H
Anmeldt 24 oktober 2015 via mobile enheter

Fint hotell med flott beliggenhet. Vi hadde et superiorrom, som var bittelite. Resepsjonen tar depositum uten å informere om dette, noe som gjør at bestilling og betaling ikke matcher. Den første dagen bar frokosten preg av å ha stått frem lenge. Inntørket skinke tar seg ikke ut. Dag to var det bedre. Med bedre oppfølging av detaljer ville det ha vanket litt bedre bedømmelse.

Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Takk, Mannmedskjegg
SagaHotelOslo, Hotel Manager på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28 oktober 2015

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å poste en så detaljert og god tilbakemelding på ditt opphold her på Saga Hotel Oslo.
Det gleder meg å se at du satte pris på vårt lille hotell og vår beliggenhet, vi er stolt over å kunne drive et lite boutiquehotell i rolige omgivelser og i en verneverdig og fredet bygård fra 1890-årene.
Når det kommer til størrelsen på rommet, kan jeg ikke annet enn å beklage at du opplevde rommet som lite. De fleste av våre rom holder samme størrelse som hos konkurrerende hoteller i Oslo, men ettersom bygningen vår er så gammel fredet, kan man oppleve at enkelte rom innenfor samme kategori kan unnvike litt i størrelse og form.
Det er selvsagt beklagelig å se at vårt personell ikke informerte om depositumet. Det er normal prossedyre hos de aller fleste hoteller at de påregnes et depositum ved innsjekk, dette er en garanti for bruk av minibar, bar etc. Hos oss er dette depositumet 15% av totalpris for rommet, så vårt depositum er langt lavere enn hos en rekke andre hoteller. Jeg lover deg at jeg skal bruke denne tilbakemeldingen til å gå gjennom våre rutiner, og til å minne vårt personell på viktigheten ved å informere om dette ved innsjekk en gang til. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette!
Frokosten vår holder normalt en veldig høy standard, og jeg beklager på det aller sterkeste at dere opplevede deler av buffeten som inntørket. Jeg har sjekket med frokostansvarlig om det var noe spesielt denne dagen, det mener hun det ikke var. Eneste jeg kan tenke meg er at dere ankom frokostsalen rimelig sent, og gjerne ikke så lenge før frokosten skulle stenge. Da er det mindre mennesker i restauranten, og buffeten blir selgsagt ikke like hyppig påfylt som når det er fult rush. Men jeg er enig med dere, maten skal fortsatt fremstå som delikat og innbydende, og jeg forsikrer om at vi kommer til å øke vårt fokus på dette fremover. Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette.

Jeg håper å se deg tilbake her hos oss i fremtiden.

Med vennlig hilsen / Best regards

Ronny Wilhelm

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Oslo hotellene
Hotel Christiania Teater
Grand Hotel
Nr. 11 av 102 i Oslo
398 anmeldelser
Thon Hotel Rosenkrantz Oslo
Comfort Hotel Grand Central
Vis priser

Har du vært i Saga Hotel Oslo? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Saga Hotel Oslo

Adresse: Eilert Sundts gate 39, Oslo 0259, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Oslo
Fasiliteter:
Bar/salong Utvalg av drikke Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 5 av 102 hoteller i Oslo
Prisnivå: kr 766 - kr 1 832 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Saga Hotel Oslo 4*
Antall rom: 47
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Saga Hotel Oslo. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?