“Flott hotell litt utenfor sentrum”
Anmeldelse av Saga Hotel Oslo

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
Saga Hotel Oslo
Nr. 6 av 102 hoteller i Oslo
Anmeldt 16 desember 2015

Bodde her for første gang og ble ikke skuffet. Veldig vakker design og meget hyggelig betjening.
Kort vei til Bogstadveien med mange butikker og lett adkomst ned til Karl Johansgate gjennom Slottsparken.
Sengene var utmerket og vi sov nesten for lenge! :-)

Vel verdt pengene!

Romtips: Be om å få et rom høyt oppe for å unngå støy fra gaten (ikke mye, men litt)
Se flere romtips
  • Opphold: desember 2015, reiste med venner
1  Takk, Torill S
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 15 november 2015 via mobile enheter

Meget bra hotell! Sentralt. Koselig. Gode senger, rene og pene rom, bra frokost, god service. Koselig designer lobby. Litt kjedelig utvalg i minibaren. Polly peanøtter? Bare gamle menn som spiser det. Kanskje ha cashew eller chili nøtter i stedet?

Opphold: november 2015, reiste alene
Takk, ivarelykke
Anmeldt 15 november 2015 via mobile enheter

Vi var en familie på 3 som bodde på hotellet en weekend ifm barnedåp i familien. Vi hadde en leilighet i leilighetskomplekset som ligger 400 m unna selve hotellet. Rommene er relativt nyoppusset og hjemmekoselig. Koselig betjening. God sushi-restaurant i kjelleren (St Raw). God frokost med bra utvalg. Gangavstand til shopping, restauranter og uteliv. Anbefales!

Opphold: november 2015, reiste med familie
1  Takk, Bjørnar R
Anmeldt 10 november 2015

Et fantastisk koselig hotell med fine rom og en fantastisk frokostbuffe! Nære Bogstadveien og sentrum. Parkering rett utenfor, som var helt gratis! Definitivt et hotell som jeg kommer til å bruke neste gang jeg besøker Oslo:

• Opphold: september 2015, reiste med familie
1  Takk, Gaute G
Anmeldt 5 november 2015

Elsket det, kjempe fint hotell med ett fantastisk personale. Ankom sent på natten til en kjempe trivelig og hjelpsom trønder som sto i resepsjonen smilende blid. Kom inn på rommet og ble overveldet over det koselige rommet vi fikk av han, nei dette er og anbefale på det sterkeste, personale som er villig til og flytte fjell for at du skal ha en best mulig opplevelse. high score

Romtips: Hjørnesuite
Se flere romtips
  • Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Takk, Trym K
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Oslo hotellene
Hotel Christiania Teater
Grand Hotel
Nr. 9 av 102 i Oslo
368 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Saga Hotel Oslo? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Saga Hotel Oslo

Adresse: Eilert Sundts gate 39, Oslo 0259, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Oslo
Fasiliteter:
Bar/salong Utvalg av drikke Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 6 av 102 hoteller i Oslo
Prisnivå: kr 892 - kr 1 880 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Saga Hotel Oslo 4*
Antall rom: 47
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Saga Hotel Oslo. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?