“Saga Apartments i Holmboes gate”
Anmeldelse av Saga Hotel Oslo

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
Saga Hotel Oslo
Nr. 6 av 102 hoteller i Oslo
Anmeldt 15 mars 2016

Innsjekking ved Saga Hotel i Eilert Sundts gate 39 er bare 250 meter unna leilighetene i Holmboes gate. Vi bodde en natt i et "deluxe" dobbeltrom ved apartments hotellet til Saga og kunne blitt der i lang tid. Romslig, rent og trivelig liten llighet hvor interiørarkitekten har fått fritt spillerom.
Nøkkelkortene låser opp dører og heiser, og pass på at du også bruker kortet til å låse rommet ditt. Vet ikke hvor lang tid låsen bruker på å slå inn "av seg selv", men det er lenge nok til at du burde låse aktivt.
Tre kaffekopper og litt te på rommet. flere matbutikker i nærheten (Kiwi et kvartal eller to ovenfor mot Majurstua og en søndagsåpen omtrent like nærme i samme retning).
Hotellets fellesarealer er kameraovervåket. Ingen egen resepsjon eller lobby.
Gleder oss til å komme tilbake og tilbringe litt mer tid :)

Romtips: Alle rom har balkong. Kanskje rom som vender sør har morsommere utsikt.
Se flere romtips
  • Opphold: mars 2016, reiste som et par
1  Takk, Claus E
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 15 mars 2016 via mobile enheter

Saga Hotell har alt det du søker etter. Du blir møtt med store smil, vennlig tone og en serviceinnstilling mange kan misunne. Rommene er stille, store og herlig innredet. Det er nok kraft i vannstrålene i dusjen, det er skikkelig strykejern tilgjengelig på rommet, det ligger en liten bit sjokolade på sengen, shampoo/balsam av god kvalitet, lite støy... Alt er på stell.

Når de i tillegg har Oslos beste sushi restaurant i kjelleren så blir dette full pott!

Opphold: mars 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Caspar M L
Anmeldt 8 mars 2016

Nok en gang valgte vi å bo på Saga hotell. Vi er så fornøyd at vi kommer tilbake igjen og igjen. Rent, pent og veldig god frokost. Plasseringen er helt super. Kaffemaskin på rommet, pluss for koffeinfri kaffe og laktosefri melk og yoghurt i frokostutvalget. Jeg anbefaler Saga til alle vi kjenner, har fortsatt ikke blitt skuffet.

• Opphold: mars 2016, reiste som et par
Takk, Jeanett-elisabeth
Anmeldt 1 mars 2016

Hotellet ligger sentralt, men allikevel i stille rolige omgivelser.
Betjeningen er veldig hyggelige og hjelpsomme. Alltid ett smil.
God frokost, i fine rustikke lokaler.
Og ned gratis parkering, midt i Oslo, kommer vi garantert tilbake.
Anbefales.

• Opphold: februar 2016, reiste som et par
Takk, Geirodd
Anmeldt 29 februar 2016

her får du topp service, ligger sentralt i oslo .
absolutt et meget bra alternativ om du ønsker å handle i Bogstadveien.
gratis parkering, kort vei til flotte resturanger og ikke minst en veldig god frokost under hyggelige omstendigheter.

• Opphold: februar 2016, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Trondmann1
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Oslo hotellene
Hotel Christiania Teater
Grand Hotel
Nr. 9 av 102 i Oslo
371 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Saga Hotel Oslo? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Saga Hotel Oslo

Adresse: Eilert Sundts gate 39, Oslo 0259, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Oslo
Fasiliteter:
Bar/salong Utvalg av drikke Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 6 av 102 hoteller i Oslo
Prisnivå: kr 904 - kr 1 912 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Saga Hotel Oslo 4*
Antall rom: 47
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Saga Hotel Oslo. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?