“Tipptopp tommel opp”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 6 sider til!
Saga Hotel Oslo
Nr. 6 av 102 hoteller i Oslo
Anmeldt 13 september 2016 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet, rolig, god service, rent og gode senger! Resturanten i kjelleren av hotellet heter st raw og må prøves. Helt vanvittig god mat til en veldig overkommelig pris. Vi vil helt klart komme tilbake!

Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, Tanya L
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Saga Hotel Oslo
Se de nyligste anmeldelsene

2024 av 829 anmeldelser

Anmeldt 11 september 2016 via mobile enheter

Hotellet og atmosfæren må bare oppleves. En skatt av et hotell som vi kommer tilbake til gang etter gang. Å starte dagen med en nydelig smakfull frokost i rolige og fredelige omgivelser er balsam for sjelen !Simpelthen elsker dette stedet! Gleder oss allerede til neste gang ! Må oppleves!

Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, Tone G
Anmeldt 31 august 2016 via mobile enheter

Beliggenhet, rom, betjening , mat - utrolig bra alt sammen på dette hotellet . Blir bestemt vårt faste hotell i Oslo ! At det på kveldstid befinner seg en "nesten Michelin-restaurant " i kjelleren toppet vår opplevelse på hotellet. Anbefales på det varmeste

Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, Arild L
Anmeldt 4 august 2016

Ligger i rolig strøk rett bak slottet. Delikat og lyst rom (205), hyggelige ansatte.
Frokostservering i kjelleretasje trekker litt ned, men kvaliteten var upåklagelig.
Positivt med gratis hotellparkering (10 plasser) og ellers mulighet til å parkere avgiftsfritt i offentlig gate. TIPS: vær tidlig ute.

• Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, Tore2002
Anmeldt 28 juli 2016

Komfortable og moderne leiligheter som passet fint for oss som bodde her med 1 barn. Kjøkken med mulighet til å tilberede egen mat. Flott beliggenhet i forhold til f.eks Bogstadveien. Gratis parkering i carport rett ved leilighetene. Vi kommer gjerne tilbake.

• Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Per Olav B
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Oslo hotellene
Hotel Christiania Teater
Thon Hotel Rosenkrantz Oslo
Citybox Oslo
Citybox Oslo
Nr. 19 av 102 i Oslo
1 615 anmeldelser
Comfort Hotel Grand Central
Vis priser

Har du vært i Saga Hotel Oslo? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Saga Hotel Oslo

Adresse: Eilert Sundts gate 39, Oslo 0259, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Oslo
Fasiliteter:
Bar/salong Utvalg av drikke Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 6 av 102 hoteller i Oslo
Prisnivå: kr 867 - kr 1 921 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Saga Hotel Oslo 4*
Antall rom: 47
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Saga Hotel Oslo. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?