“Bra opphold”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
Saga Hotel Oslo
Nr. 6 av 102 hoteller i Oslo
Anmeldt 8 oktober 2016 via mobile enheter

Flott hotell, med god beliggenhet. Akkurat passe stort, rommet var helt ok. Hyggelig lokale i underetasjen for frokost. God frokost. Fint beliggende om du skal på shopping, kort rusletur til Bogstadvegen.

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, Tony K
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 17 september 2016 via mobile enheter

Et veldig hyggelig hotell å komme til. Ligger rolig plassert, men fortsatt sentralt på Majorstuen. Pent og moderne interiør, rene rom, fin restaurant og god mat. Ikke den verste prisen heller. Helt tipp topp!

Takk, MartheAaH
Anmeldt 14 september 2016 via mobile enheter

Dersom du trenger ett hotell i Oslo er dette hotellet du bør sjekke inn på, enten det er i jobb eller privatsammenheng. Jeg kom tilfeldigvis over dette hotellet under en tur til Oslo i midtuken og jeg fikk ikke annet enn positive opplevelser. Jeg sjekket inn sent (midt på natten) og ble møtt av en hyggelig og serviceinnstilt resepsjonist som sørget for at innsjekk gikk raskt og smidig. Etter jeg hadde sjekket inn ankom jeg ett stort og flott dobbeltrom, eller det var hvertfall det de kalte det selvom det minnet mer om en jr. suite som inneholdt en stor og god seng, flatskjerm-TV, Nespressomaskin, minibar og alt man kunne ønske seg.

På morgenen fikk jeg spise av den beste frokosten jeg har hatt på hotell i Norge, med alt fra ferskpressede juicer til smoothies og ett stort utvalg varmretter og pålegg.

Konklusjonen er at dette blir mitt nye hjem fra hjemmet i Oslo. Sjekk inn og du vil ikke angre.

Opphold: september 2016, reiste alene
2  Takk, Preben K
Anmeldt 13 september 2016 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet, rolig, god service, rent og gode senger! Resturanten i kjelleren av hotellet heter st raw og må prøves. Helt vanvittig god mat til en veldig overkommelig pris. Vi vil helt klart komme tilbake!

Takk, Tanya L
Anmeldt 11 september 2016 via mobile enheter

Hotellet og atmosfæren må bare oppleves. En skatt av et hotell som vi kommer tilbake til gang etter gang. Å starte dagen med en nydelig smakfull frokost i rolige og fredelige omgivelser er balsam for sjelen !Simpelthen elsker dette stedet! Gleder oss allerede til neste gang ! Må oppleves!

Takk, Tone G
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Oslo hotellene
Hotel Christiania Teater
Grand Hotel
Nr. 9 av 102 i Oslo
371 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Saga Hotel Oslo? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Saga Hotel Oslo

Adresse: Eilert Sundts gate 39, Oslo 0259, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Oslo
Fasiliteter:
Bar/salong Utvalg av drikke Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 6 av 102 hoteller i Oslo
Prisnivå: kr 904 - kr 1 912 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Saga Hotel Oslo 4*
Antall rom: 47
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Saga Hotel Oslo. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?