“Moderne hotell med leiligheter sentralt i Oslo”
Anmeldelse av Saga Hotel Oslo

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
Saga Hotel Oslo
Nr. 6 av 102 hoteller i Oslo
Anmeldt 2 januar 2017

Nytt og moderne hotell sentralt beliggende i Oslo med fine leiligheter som egner seg for flere dagers opphold. Vi var tre stykker og leilgheten var fin og moderne og praktisk. Kommer til å benytte samme hotell neste gang

• Opphold: desember 2016, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, bj_rns2017
Skriv en anmeldelse

2024 av 849 anmeldelser

Anmeldt 29 desember 2016 via mobile enheter

Vi bodde i en av leilighetene. Disse ligger et par hundre meter unna selve hotellet. Rommene er romslige og utrustet med egne kjøkken og spisebord. Stor, fin seng og flislagt bad er det også. Det som er veldig fint med å leie leilighet er at du får en bedre følelse av privat sfære.
Eneste vi har å trekke for er at det lukta litt vondt på badet.

For alle spørsmål o.l. Kan man henvende seg i resepsjonen. Jeg var så uheldig å miste adgangskortet mitt igjennom sprekken i heisdøren, men det var ikke noe problem og resepsjonisten ordnet nytt kort på null komma niks.

For prisen vi betalte var dette intet mindre enn fenomenalt! Har aldri før følt at jeg har fått tilsvarende valuta for pengene når jeg har leid hotell i Norge!

Opphold: desember 2016, reiste som et par
1  Takk, Vegard H
Anmeldt 19 desember 2016

Hotel Saga er et personlig og svært hyggelig lite hotell, med forekommende og hjelpsom betjening. Nesten som å komme til en privat flott villa. Rommene og hele stedet er lekkert og svært delikat. Frokosten nydelig. Ett av våre to favoritthoteller i Oslo ! Vi velger alltid hotel Saga i Oslo når vi har bilen med, da de også har mulighet for parkering rett utenfor.

• Opphold: desember 2016, reiste som et par
1  Takk, Iren Bendvold K
Anmeldt 8 oktober 2016 via mobile enheter

Flott hotell, med god beliggenhet. Akkurat passe stort, rommet var helt ok. Hyggelig lokale i underetasjen for frokost. God frokost. Fint beliggende om du skal på shopping, kort rusletur til Bogstadvegen.

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, Tony K
Anmeldt 17 september 2016 via mobile enheter

Et veldig hyggelig hotell å komme til. Ligger rolig plassert, men fortsatt sentralt på Majorstuen. Pent og moderne interiør, rene rom, fin restaurant og god mat. Ikke den verste prisen heller. Helt tipp topp!

Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, MartheAaH
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Oslo hotellene
Hotel Christiania Teater
Grand Hotel
Nr. 9 av 102 i Oslo
371 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Saga Hotel Oslo? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Saga Hotel Oslo

Adresse: Eilert Sundts gate 39, Oslo 0259, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Oslo
Fasiliteter:
Bar/salong Utvalg av drikke Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Suiter
Hotellstil:
Nr. 6 av 102 hoteller i Oslo
Prisnivå: kr 904 - kr 1 912 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Saga Hotel Oslo 4*
Antall rom: 47
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Saga Hotel Oslo. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?