3 personer ser på dette hotellet
Official HotelUSD 170
Trip.comUSD 178
eDreamsUSD 152
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Et hyggelig lite hotell som skiller seg ut i mengden. Ikke likt de typiske kjede hotellene, men med sin egen sjarm og identitet. Rent og pent, helt greie rom uten å være de mest romslige, men stille og fredelig. Hyggelig betjening. Totalinntrykk over gjennomsnittet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Ola H
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Dette er favoritten når vi har med familien. Det er flott beliggenhet veldig bra betjening. Parkeringsmuligheter.
Vi stor trives på dette hotellet der vi kan gå til de fleste shoppingmuligheter, restauranter selv m små bein som går sammen med oss. Og trenger du hjelp er det bare å spørre i resepsjonen. Frokosten er ikke overdådig men veldig bra og har en rolig atmosfære. Vi kommer igjen som vanlig:)

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, solveigdahlc
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Dette hotellet likte jeg. Bra beliggenhet. Personlig, deilige rom, bad med god dusj og super seng. Frokosten var variert og god og personalet blide og imøtekommende. Helt topp. Jeg kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, elisabethht2017
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Gratis parkering, rene fine rom med god lufting og delikat bad. Personalet er hyggelige. Området rundt er stille, med mange muligheter for restauranter for enhver smak. Dette er et godt alternativ til overnatting i Oslo.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 766reinb
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Anbefaler Saga hotell for alle som ønsker seg en litt annen opplevelse enn kjedehotellene gir. I tillegg har hotellet en liten koselig sushi restaurant i kjelleren som serverer nydelige retter. Hotellet er koselig og betjeningen er alltid hyggelig.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Torbjørn H