2 personer ser på dette hotellet
Official HotelUSD 170
Trip.comUSD 178
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Familie hotell med særpreg. Flotte rom, meget bra service, kjempebra frokost og en helt vannvittig middag i en privat fest vi hadde på hotellet. Dette er en perle for dere som liker kvalitet i alle ledd og forventer det lille ekstra.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, IverOlavErstad
Anmeldt 28. november 2018

Saga hotell er med sine ansatte, en virkelig perle av et hotell. Rommene er romslige, kaffemaskin på rommet, parkering rett utenfor og beliggenheten er uslåelig. Nærhet til alt. De ansatte yter personlig og vennlig service og det er alltid veldig hyggelig å komme tilbake!

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Groaa
Anmeldt 22. november 2018

Det er så deilig å føle at absolutt alt blir gjort for at du som gjest skal ha den beste mulige opplevelsen. Nydelig stort rom og da vi forespurte om en ekstra stol til en gjest ble den umiddelbart bragt opp på rommet. Gode senger, delikat bad, parkeringsplass, heis og en helt super frokostbuffet med alt mulig godt. Kaffemaskin og nydelige smoothies.
Ingen tvil om hvor vi skal bo neste gang, makan til service er det lenge mellom hver gang man opplever.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Phenixmumz
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Et hyggelig lite hotell som skiller seg ut i mengden. Ikke likt de typiske kjede hotellene, men med sin egen sjarm og identitet. Rent og pent, helt greie rom uten å være de mest romslige, men stille og fredelig. Hyggelig betjening. Totalinntrykk over gjennomsnittet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Ola H
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Dette er favoritten når vi har med familien. Det er flott beliggenhet veldig bra betjening. Parkeringsmuligheter.
Vi stor trives på dette hotellet der vi kan gå til de fleste shoppingmuligheter, restauranter selv m små bein som går sammen med oss. Og trenger du hjelp er det bare å spørre i resepsjonen. Frokosten er ikke overdådig men veldig bra og har en rolig atmosfære. Vi kommer igjen som vanlig:)

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, solveigdahlc