Anmeldt 15. september 2019

Saga Hotel er et usedvanlig hyggelig bekjentskap sentralt og rolig beliggende i Oslo vest. Står veldig ut i forhold til kjedehoteller. Her er det personlig service, svært hyggelig betjening, og et herlig og rolig resepsjonsområde hvor man kan nyte kaffe, arbeide, eller bare hygge seg.
Mitt rom var ikke så stort, men lyst, luftig og høyt under taket og veldig flott innredet med seng og møbler av høyeste kvalitet. Det er gratis hotellparkering (men de har bare 6 plasser). Hadde frokosten vært like bra som resten, så hadde det vært toppscore!

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Rune A
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Nå har vi vært her to ganger i år, en gang i mars og nå nettopp, strålende fornøyde begge gangene!

Personellet er hyggelige og hjelpsomme. Vi booket via telefon og spurte om å få samme rom som sist og selv om vi ikke kunne få akkurat samme rommet fikk vi det i etasjen over.

Frokosten er helt fantastisk og selv om man kommer sent er maten fersk og velfylt. De har typiske ting som egg i alle varianter, bacon, tomatbønner, men også et større utvalg av pålegg, frukt, brød og meieriprodukter.

Rommene er rene, romslige og generelt stille, både i helgen og i hverdagen, da også i andre etasjen mot gata.

Restauranten Fangst i kjelleren må bare oppleves, en matopplevelse utenom det vanlige. En perle vi ramlet over ved første besøket.
Denne gangen var de fullbooket, men tilbydde seg å ordne mat på fat vi kunne ta opp å nyte på rommet.

Det er ikke parkering inkludert, men det er mye ledig gateparkering i området til en grei pris, så vi har ikke hatt problemer med det.

Alt i alt er vi svært fornøyde og dette har blitt vårt go-to hotell når vi bor i Oslo.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Nadjamichelle
Anmeldt 12. mars 2019 via mobile enheter

Greit hotell. Gode senger, nært Vigelandsparken og god beliggenhet.
Trange rom og trangt bad. Frokosten er under middels med dårlig utvalg.
At dette er et fire-stjernes hotell fremstår helt ufattelig. Jeg tilbringer flere uker i året på hotell rundt hele Norge og de fleste tre-stjerners hotell har høyere standard på det meste, ikke minst på frokosten.
Prisen på overnatting var gunstig beliggenheten tatt i betraktning.

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, pergl
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet dersom man er ute etter et bra sted å overnatte. Flott beliggenhet på Majorstuen/Frogner med kort avstand til shopping, barer, restauranter osv. Ikke langt å gå fra Karl Johan. Lite og koselig hotell med flott stil. Greie rom med romslige bad. Kjøleskap/minibar på rommet trekker opp. Vennlige ansatte i resepsjonen og ypperlig service fra hotelleier. Gratis trening på Fresh Fitness senter kun 3-4 min å gå. Har det mest nødvendige utstyr og apparater. God frokost nede i en koselig kjeller som også er restaurant på kveldstid. Fikk dessverre ikke prøvd denne, men har mange bekjente som har skrytt veldig av den. Har lading for hybrid/EL bil.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Klm0301
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Familie hotell med særpreg. Flotte rom, meget bra service, kjempebra frokost og en helt vannvittig middag i en privat fest vi hadde på hotellet. Dette er en perle for dere som liker kvalitet i alle ledd og forventer det lille ekstra.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, IverOlavErstad