TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Første gang vi har benyttet Saga Hotel Oslo - det ble et veldig hyggelig opphold. Vi har reist mye og overnattet mye på hotell. Dette ble en skikkelig opptur.
Vi hadde et dobbeltrom superior, et stort lyst rom, høyt under taket. Stor god dobbeltseng med store hotellputer og vanlige puter, god stabil madrass, god dyne og godt med leselys på hver side samt nattbord. Badekåper på badet.
Gode lenestoler å slappe av i. Rommet hadde minibar.
Vi hadde rom ut mot hovedgate, men selv med vindu åpent om natten var vi ikke sjenert av støy denne lørdagskvelden.

Badet er lyst og fint og så nyoppusset ut. Veldig bra trykk i dusjen :-) Såpe som lukter godt, og det finnes små flasker med shampo, conditioner og lotion. Hårføner er på plass.
+ for vaskekluter i tillegg til store deilige håndklær.
+ for sminkespeil
- for lite hylleplass

Frokosten var nydelig med alt man trenger og litt til. Det bugner ikke som på en del andre hoteller, men akkurat det satte vi pris på fordi det så ut som om det som var der var laget med omtanke og lekkert lagt opp og det smakte godt.
Her var også smoothies og kjøleskapsgrøt med chia.

Hotellet så rent og pent ut overalt med hyggelige og kule detaljer - verdens herligste plingelyd på heisen :-)

Betjeningen på hotellet var hyggelig og serviceminded.

Gratis parkering utenfor (6-7 plasser) + gateparkering med parkeringsgebyr.

Vi kommer veldig gjerne tilbake :-)

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, MElisabeth
Anmeldt 15. september 2019

Saga Hotel er et usedvanlig hyggelig bekjentskap sentralt og rolig beliggende i Oslo vest. Står veldig ut i forhold til kjedehoteller. Her er det personlig service, svært hyggelig betjening, og et herlig og rolig resepsjonsområde hvor man kan nyte kaffe, arbeide, eller bare hygge seg.
Mitt rom var ikke så stort, men lyst, luftig og høyt under taket og veldig flott innredet med seng og møbler av høyeste kvalitet. Det er gratis hotellparkering (men de har bare 6 plasser). Hadde frokosten vært like bra som resten, så hadde det vært toppscore!

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Rune A
Anmeldt 13. august 2019

Skuffende opphold.

Først brukte vi halve kvelden på å kjøre rundt å finne en parkeringsplass. Til slutt fant vi en gateparkering langt unna hotellet.

Staben var hyggelig og grei, men rommet var skuffende. Jeg har reist utrolig mye i 25-30 år. Både jobb og fritid. Dette er uten tvil verdens smaleste dobbeltseng. Når en av oss snudde oss så våknet den andre. I tillegg er sengen satt inn i et hjørne med en langside og en kortside inn mot veggen. Det betyr at hvis den som ligger innerst skal ut, så må han/hun klatre over den som ligger ytterst.

Låsen virket ikke så vi kunne ikke låse døren fra innsiden.

Baderomsdøren knirket noe hinsides. Et toalettbesøk i løpet av natten sørget for å våkne den andre personen.

På den andre siden så var rommet stille og rent.

Frokost hadde nok ikke verdens største utvalg, men det var god mat.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 631geirw
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Nå har vi vært her to ganger i år, en gang i mars og nå nettopp, strålende fornøyde begge gangene!

Personellet er hyggelige og hjelpsomme. Vi booket via telefon og spurte om å få samme rom som sist og selv om vi ikke kunne få akkurat samme rommet fikk vi det i etasjen over.

Frokosten er helt fantastisk og selv om man kommer sent er maten fersk og velfylt. De har typiske ting som egg i alle varianter, bacon, tomatbønner, men også et større utvalg av pålegg, frukt, brød og meieriprodukter.

Rommene er rene, romslige og generelt stille, både i helgen og i hverdagen, da også i andre etasjen mot gata.

Restauranten Fangst i kjelleren må bare oppleves, en matopplevelse utenom det vanlige. En perle vi ramlet over ved første besøket.
Denne gangen var de fullbooket, men tilbydde seg å ordne mat på fat vi kunne ta opp å nyte på rommet.

Det er ikke parkering inkludert, men det er mye ledig gateparkering i området til en grei pris, så vi har ikke hatt problemer med det.

Alt i alt er vi svært fornøyde og dette har blitt vårt go-to hotell når vi bor i Oslo.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Nadjamichelle
Anmeldt 12. mars 2019 via mobile enheter

Greit hotell. Gode senger, nært Vigelandsparken og god beliggenhet.
Trange rom og trangt bad. Frokosten er under middels med dårlig utvalg.
At dette er et fire-stjernes hotell fremstår helt ufattelig. Jeg tilbringer flere uker i året på hotell rundt hele Norge og de fleste tre-stjerners hotell har høyere standard på det meste, ikke minst på frokosten.
Prisen på overnatting var gunstig beliggenheten tatt i betraktning.

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, pergl