chunt763159
5,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Christian Fredrik Sandberg, Daglig lederSaga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. juli 2020
Hei chunt763159,

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse for ditt opphold på Saga Hotel Oslo.
Det er veldig hyggelig å høre at du var fornøyd med både vårt personale og ditt hotellrom.
Frokosten vår bærer nok dessverre noe preg av situasjonen vi befinner oss i, men vi jobber kontinuerlig med å finne ut hvordan vi kan levere den beste frokosten til våre gjester.

Vi ønsker deg velkommen tilbake snart igjen og fortsatt god sommer!

Our lounge area on the second floor
kr 998
2.2 km fra Saga Hotel Oslo
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 15. juli 2020

Veldig bra leilighet med god beliggenhet til Bogstadveien.Flotte rom med balkong. Eneste som kunne forbedres er trykket i dusjen.Det er det eneste å klage på.Ellers veldig fornøyde og kommer gjerne tilbake!

1  Takk, Linn V
Christian Fredrik Sandberg, Daglig leder på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Kjære Linn,

Tusen takk for hyggelig omtale!
Vi er svært takknemlig for alle tilbakemeldinger og bruker disse til å videreutvikle våre tjenester.

Det gleder oss å høre at dere var fornøyde med deres opphold og ønsker å komme tilbake!
På vegne av Team Saga takker jeg så mye for besøket og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 7. juli 2020

Fantastisk ppersonale. Veldig instillt på å hjelpe oss med alt - fe.eks. parkeringsplass (vi visste at det var begrenset mengde med parkering, men vi fikk tak i en parkeringsplass til tross for sent ankomst). Veldig god beliggenheten. Fantastisk service ved frokost og de klarte å finne god løsning på å servere det i koronatiden (eneste hotell so far som hadde varm mat på tilbudet).

1  Takk, alvringar
Christian Fredrik Sandberg, Daglig leder på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei Alvringar,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss denne fine tilbakemeldingen! Det er ekstra hyggelig å høre at du var fornøyd med vår service og frokostilbud i disse tider. Jeg skal sørge for å dele din tilbakemelding med vårt personale.

Håper vi sees snart igjen og ønsker deg en riktig god sommer!

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi er kjempe fornøyd med Saga hotell. Store romslige rom med god takhøyde. Eneste vi vil trekke ned for er litt smale senger. Det står at hoteller har gratis parkering, men denne var veldig liten og helt full så vi måtte parkere i gaten. Vi kommer gjerne igjen :)

2  Takk, 131mariannep
Christian Fredr... S, Daglig leder på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Hei Marianne,

Tusen takk for din tilbakemelding!
Så hyggelig å høre at du var fornøyd med ditt opphold!
Våre parkeringsplasser er dessverre noe begrenset, men det er godt å høre dere fant gateparkering.

Ønsker dere velkommen tilbake snart igjen og god sommer :)

Anmeldt 25. mai 2020

Et utmerket hotell i gå- eller bussavstand til det meste. Svært hyggelig mottakelse. Fikk god hjelp til å finne gratis parkering. Et rolig strøk nær Uranienborg kirke. Mye var i gåavstand - anbefaler Bogstadveien. Den er alltid en opplevelse.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, Ole M
Christian Fredr... S, Daglig leder på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2020

Hei Ole,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på. Godt å høre du både er fornøyd med vår beliggenhet og service.

Vi ønsker deg velkommen tilbake snart igjen og tusen takk for besøket. 😊

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 20. mai 2020

Fint nok hotell, men frokosten man får levert på døra var stusselig lite. (Frokostsalen er stengt under pandemien) TA MED MATPAKKE om du ønsker å dra derfra høvelig mett. Vi gikk direkte til nærmeste matbutikk.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, kyrre70

Hei Kyrre,

Tusen takk for din tilbakemelding!

Grunnet situasjonen vi befinner oss i har vi vært nødt til å midlertidig endre vårt frokosttilbud, så det er synd at vi får en permanent karakter fra deg på grunnlag av dette.

Ut ifra tilbakemeldinger vi mottar tilpasser vi vårt tilbud deretter og vi har allerede startet med A’la Carte frokost. Med dette sagt håper vi du har lyst og mulighet til å besøke oss igjen for å få et enda hyggeligere opphold og forhåpentligvis gi oss en forbedret karakter.

Velkommen igjen!