3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Agoda.com
Official HotelUSD 196
Anmeldt 5. juli 2021

Saga hotel var meget bra, passe stort med passe store rom. Bra frokostutvalg, hyggelig betjening i resepsjonen. Litt dårlig drikkeutvalg i baren, men det mest nødvendige var der.
Vi overnatter på Saga på neste Oslo-tur!

Takk, Henning1967
Stian Opsalhagen, Daglig leder på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Hei Henning,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!
Veldig hyggelig å lese at du var fornøyd med både rom, frokost og vår betjening
Når det kommer til Bar- Eilert skal vi absolutt se på mulighetene for å forbedre vårt drikkeutvalg.

Vi setter stor pris på at dere kommer til å overnatte på Saga neste gang dere besøker Oslo.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 2. juli 2021

Dette blir fra nå av mitt nr 1 hotell i Oslo. Fint hotell med hyggelig betjening. Normal pris på hotellet og veldig ok pris på å parkere bilen utfor. Parkering i Oslo tar livet av oss som bruker bil. Hotellet lå 5-10 minutter fra resturanger og puber...

Takk, Karl Ove J

Kjære Karl Ove,

Tusen takk for så fin tilbakemelding!
Utrolig hyggelig å høre at Saga er ditt nr. 1 hotell Oslo, dette gjør oss veldig glade! :)
Vi ser frem til å ha deg på besøk forhåpentligvis snart igjen og ønsker deg en riktig god sommer!

Anmeldt 24. mai 2021

Supert opphold på alle måter. Fantastisk atmosfære, stil og sjarm. Alt fungerte perfekt. Frokosten var utmerket til tross for koronasituasjonen og få kunder. Dette hotellet er absolutt verd et besøk. Utmerket plassering.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, jhapnes
Stian Opsalhagen, Daglig leder på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2021

Hei jhapnes,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er utrolig hyggelig å høre at du hadde et supert opphold hos oss
Vi ønsker deg velkommen tilbake snart igjen og tusen takk for besøket!

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 22. juli 2020

Koselig hotell. Hyggelig personale. Flotte rom, og digg med egen kaffemaskin på rommet. Stort og romslig bad. Likte godt designet på hotellet. Det var sjarmerende. Helt grei frokost og en veldig fin restaurant.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, chunt763159
Christian Fredrik Sandberg, Daglig leder på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei chunt763159,

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse for ditt opphold på Saga Hotel Oslo.
Det er veldig hyggelig å høre at du var fornøyd med både vårt personale og ditt hotellrom.
Frokosten vår bærer nok dessverre noe preg av situasjonen vi befinner oss i, men vi jobber kontinuerlig med å finne ut hvordan vi kan levere den beste frokosten til våre gjester.

Vi ønsker deg velkommen tilbake snart igjen og fortsatt god sommer!

Anmeldt 15. juli 2020

Veldig bra leilighet med god beliggenhet til Bogstadveien.Flotte rom med balkong. Eneste som kunne forbedres er trykket i dusjen.Det er det eneste å klage på.Ellers veldig fornøyde og kommer gjerne tilbake!

1  Takk, Linn V

Kjære Linn,

Tusen takk for hyggelig omtale!
Vi er svært takknemlig for alle tilbakemeldinger og bruker disse til å videreutvikle våre tjenester.

Det gleder oss å høre at dere var fornøyde med deres opphold og ønsker å komme tilbake!
På vegne av Team Saga takker jeg så mye for besøket og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!