3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Trip.comUSD 162
Anmeldt 25. august 2021

nydelig interiør og flotte ansatte
Drar hit for å slappe av og det føler jeg at jeg får gjort!! Det er god frokost, aldri vært noe bråk rundt og perfekt beliggenhet. Jeg har bare positivt å komme med!

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, karri642
Stian Opsalhagen, Daglig leder på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei,

Tusen takk for så flott tilbakemelding! :D
Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om ditt opphold på Saga Hotel Oslo.
Veldig hyggelig å høre at du føler du kan slappe av hos oss, og at du setter pris på både vårt interiør, service, beliggenhet og frokost. Vi håper du kommer tilbake snart igjen!

Velkommen tilbake!

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Nydelig plass, med nydeligere personal!
Én innertier hvis du trenger ett avbrekk, romantisk tur med kjærsten eller bare ett sted for å se storbyen!

Personale er helt tip topp tommelopp, imøtekommende og kompetente - anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: januar 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, haakonof
Stian Opsalhagen, Daglig leder på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei Håkon,

Tusen takk for så koselig tilbakemelding!
Utrolig hyggelig å høre at du var fornøyd med ditt opphold hos oss. Tilbakemeldinger som dette setter vi veldig stor pris på.
Vi håper du besøker oss snart igjen, velkommen tilbake :)

Anmeldt 5. juli 2021

Saga hotel var meget bra, passe stort med passe store rom. Bra frokostutvalg, hyggelig betjening i resepsjonen. Litt dårlig drikkeutvalg i baren, men det mest nødvendige var der.
Vi overnatter på Saga på neste Oslo-tur!

Takk, Henning1967
Stian Opsalhagen, Daglig leder på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Hei Henning,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!
Veldig hyggelig å lese at du var fornøyd med både rom, frokost og vår betjening
Når det kommer til Bar- Eilert skal vi absolutt se på mulighetene for å forbedre vårt drikkeutvalg.

Vi setter stor pris på at dere kommer til å overnatte på Saga neste gang dere besøker Oslo.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 2. juli 2021

Dette blir fra nå av mitt nr 1 hotell i Oslo. Fint hotell med hyggelig betjening. Normal pris på hotellet og veldig ok pris på å parkere bilen utfor. Parkering i Oslo tar livet av oss som bruker bil. Hotellet lå 5-10 minutter fra resturanger og puber...

Takk, Karl Ove J

Kjære Karl Ove,

Tusen takk for så fin tilbakemelding!
Utrolig hyggelig å høre at Saga er ditt nr. 1 hotell Oslo, dette gjør oss veldig glade! :)
Vi ser frem til å ha deg på besøk forhåpentligvis snart igjen og ønsker deg en riktig god sommer!

Anmeldt 24. mai 2021

Supert opphold på alle måter. Fantastisk atmosfære, stil og sjarm. Alt fungerte perfekt. Frokosten var utmerket til tross for koronasituasjonen og få kunder. Dette hotellet er absolutt verd et besøk. Utmerket plassering.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, jhapnes
Stian Opsalhagen, Daglig leder på Saga Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2021

Hei jhapnes,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er utrolig hyggelig å høre at du hadde et supert opphold hos oss
Vi ønsker deg velkommen tilbake snart igjen og tusen takk for besøket!

Ønsker deg en fin dag!