“Frekk service”

Vurdert som nr. 1 238 av 1 570 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Grei mat, greie lokaler. Men det som trekker helhetsinntrykket ned er servicen. Frekt personale som maser på at vi må forlate stedet når det er en time igjen av vårt booket opphold. Skuffende.

Takk, joakims788
Amy S, Leder  på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Joakims788

Det er veldig beklagelig at du opplevde dette hos oss. Dette skal jo ikke skje. Vi vil gjerne ta tak i denne hendelsen, så supert om du kan sende en mail med kontaktinfo til driftsdirektor@kullt no, så tar vi kontakt!

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Dro innom for en øl og runde med shuffleboard, endte opp med å betale 350 kroner for en runde. Bartenderen trakk ikke en mine og servitørene sto å gjemte seg. Pinlig!

Takk, mikaelt2015
HeleneSvensen, Leder  på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Takk for tilbakemeldingen, mikaelt2015.

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Stedet er stort og hyggelig, med flere shuffleboards.
Vi spiste helgrilla kylling med risotto.
Da kom det faktisk én hel kylling på en planke, uten saus og risotto ved siden av. Min var rå og måtte sendes ut. Men det jeg smakte var helt smakløst. Eneste smak var litt brent grilling i skinnet. Fikk en hamburger istedet, også smakløs og ganske tørr. Pommes frites var derimot kjempegode.
Det er forholdsvis dyrt her, så maten står ikke til prisen. Vi kommer tilbake for drikke og shuffleboards, men maten tar vi annet sted.

Takk, ElinGunn

Hei ElinGeir.
Takk for tilbakemeldingen; leit å lese at maten ikke falt i smak!

Team Kullt

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Dro med store forventninger ifb med et jobb arrangement. Bra utvalg i baren, men ikke forvent de store smaksopplevelsene.

Takk, Joachim1978

Hei Joachim1978!
Takk for tilbakemeldingen!

Team Kullt

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har vært her 4 ganger nå og har kun EN gull opplevelse av maten . Og det var på aller første besøk !
De andre gangene så er maten ihjelgrillet, for salt og ikke spesiell i det hele tatt.
Det er veldig synd , for dette er jo en knall plass .
Med hyggelig og deilig service ,knallgode cocktails og muligheter for shuffleboard i en egen seksjon.
Bordene og mulighetene for å kose seg her er så gode , og menyen er kjempespennende , med masse deilige og varierte retter .
Da er det synd at man ikke klarer å servere den maten bedre , for den er virkelig ikke topp . Igår var det variert bbq kjøtt med tilbehør . Det eneste som var godt men for salt i den pakka var kyllingen ,og kanskje løkringene
Okse,svin,pølser var seigt,ihjelstekt eller for salt . Tilbehøret var kjedelig med en ikke god mais og helt vanlige bønner .
Samme med fries.. både søt potet og vanlige friesene var så salte at det gikk nesten ikke an å spise de!
Det står playing with fire ved siden av Kullt, jeg skulle ønske de hadde fått mere kontroll på varmen og behandlingen av maten .

Takk, Bardouini
HeleneSvensen, Leder  på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Hei
Setter stor pris på din konstruktive tilbakemelding, Bardouini
Vi jobber stadig med å bli bedre, og lover at du igjen skal få gullopplevelser fra vårt fantastiske kjøkken!
Ny meny er rett rundt hjørnet, så håper du gir oss en sjansen til!

Team Kullr

Reisende som så på Kullt, så også på

Har du vært i Kullt? Del dine erfaringer!