“Nyttårsfest med jobb”

Vurdert som nr. 1 238 av 1 570 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Var her med min jobb ca 60 stk.Vi hadde bestilt mat på forhånd og den var grei.Forett smakte fortreffelig ,biff med pf.
Biff var meget god og grønnsaker var rå.
Dessert var mye og Godt. Helhetsinntrykket jeg sitter igjen med er at alt i alt var greit å er ikke en plass jeg må til bake til.
Dette stedet passer alle anledninger

Dato for besøk: januar 2019
Takk, kentm176
Amy S, Leder  på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei kentm176,

Takk for din tilbakemelding, det er dette som må til for at vi skal kunne bli enda bedre! Gi oss gjerne en ny sjanse for å vise deg at vi kan mye bedre enn dette.

Anmeldt 9. januar 2019

Vi var der tidlig lørdagskveld og da var det ikke så mye folk der. Vi spiste biff og den var veldig god. Et veldig koselig sted med hyggelig betjening. Drar gjerne hit igjen.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Elin I
Amy S, Leder  på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding Elin l. Hjertelig velkommen tilbake til oss:)

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng som skulle spise her etter rosa sløyfe-løpet. Lokalet var stort og det var mange mennesker i tillegg til oss. Musikken var veldig høy som gjorde det utfordrende å snakke med de som satt på andre siden av bordet.

Fikk servert tørr, frityrstekt kylling, løkringer som var så tykk at den ikke var blitt gjennomstekt. Rå løk var ikke godt! Ribba var god, men det var bare et lite stykke. Maisen og bønnene var det mest positive med hele retten, men til 400,- var dette en skam!!

Det som får to stjerner er gode drinker.

1  Takk, Tentipi
Anmeldt 19. desember 2018

Soggy burger, rått kjøtt og ikke særlig hyggelig servitør. Vi fikk ikke beskjed om at vi kun hadde bord i to timer og da det kom en til fikk vedkommende omtrent ikke bestille mat med mindre vi flyttet oss til baren, fordi det kun var 20 min til bordtiden gikk ut og det var en - jeg siterer - "travel kveld", selv om det var mange (!) bord ledige som vi eventuelt kunne ha blitt flyttet til.

Takk, Amela0908
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi var ca 80 her på jobbmiddag. Hadde menyen BBQ Blowout. Dette er et svært dårlig valg om du forventer varm mat. Det beste her var selskapet jeg var ute med.

Kommer neppe tilbake.

Takk, ingridc406
Amy S, Leder  på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hei Ingridc406,

Takk for din tilbakemelding. Dette var jo ikke noe hyggelig, og dette skal vi ta tak i med en eneste gang. Beklager så mye, så håper vi dere gir oss en ny sjanse for å vise deg/dere at vi kan veldig mye bedre enn dette.

Reisende som så på Kullt, så også på

Har du vært i Kullt? Del dine erfaringer!