“Magisk mat - overlegen service”
Anmeldelse av Kullt

Kullt
Vurdert som nr. 1 238 av 1 571 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Jeg hadde bestilt bord for 7 personer i forbindelse med forretninger. Hadde vært her for et år siden, men så at det hadde vært litt opp og ned med anmeldelser i det siste - så jeg var litt spent.

Men det var ingen grunn til bekymring! Vår vennlige og utrolig flinke servitør Amy tok godt vare på oss fra første sekund, og fremviste et utrolig servicenivå og en tilstedeværelse som vi opplevde som perfekt.

Jeg hadde lyst til å vie litt ekstra oppmerksomhet til gjestene mine, og spurte om kjøkkensjefen kunne lage en treretter av kveldes beste råvarer. Inn kom en trivelig kar som presenterte seg som Åke, og det var kjøkkensjefen.

Han skuffet oss ikke!!!! Forretten var ferske kanskjell, østers, serranoskinke, artisjokkpure og sautert sopp servert på store fat. Amy anbefalte en ung Chablis som ble perfekt til.

Hovedretten var helt magisk med tre store tomahawk-steaks. Perfekt grillet og skåret ned i gode saftige og supermøre skiver. Et godt følge av flere sauser, en nydelig salat og knasende sprø pommes frites. Vi hadde valt ut en Barberavin, men Amy anbefalte heller å bytte til en Brunello fra Banfi, og det var et utrolig godt forslag. Vinen var perfekt til.

Desserten ble i samme klasse - magisk! Kjøkkensjefen kom inn med to store fat med et utvalg av kokosis, ginger bread is, parfait på hvit sjokolade og grillet ananas og friske blåbær. I stedet for vin valgte vi espresso og en 23 år gammel rom som følge. Og romen fylte flott ut de gode smakene.

Alt i alt var kundene mine helt himmelfalne over maten og smakene. Jeg kan med hånden på hjertet si at Kullt er en av Europas beste steakhouses, og med slike folk som vartet opp oss så er dette stedet et must experience! Kommer garantert tilbake snart!!!

1  Takk, danerikd
Amy S, Leder  på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei danerikd,

Tusen takk for en så flott tilbakemelding! Dette var veldig hyggelig å høre! Hjertelig velkommen tilbake til oss på Kullt!

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng og bestilte mat og drikke. Maten fikk vi først etter ca 1 time og etter å ha spurt om det 2 ganger. Hadde forventet mer smak av burger eller noe ekstraordinært, men det smakte som vanlig burger til dyrere pris.

1  Takk, 86jonasberg
Amy S, Leder  på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hei 86jonasberg,

Takk for din tilbakemelding. Beklager så mye for ekstra ventetid på maten, og at burgeren ikke var som forventet.

Håper du vil gi oss en ny sjanse til å vise deg at vi kan bedre!

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Var her med min jobb ca 60 stk.Vi hadde bestilt mat på forhånd og den var grei.Forett smakte fortreffelig ,biff med pf.
Biff var meget god og grønnsaker var rå.
Dessert var mye og Godt. Helhetsinntrykket jeg sitter igjen med er at alt i alt var greit å er ikke en plass jeg må til bake til.
Dette stedet passer alle anledninger

Takk, kentm176
Amy S, Leder  på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei kentm176,

Takk for din tilbakemelding, det er dette som må til for at vi skal kunne bli enda bedre! Gi oss gjerne en ny sjanse for å vise deg at vi kan mye bedre enn dette.

Anmeldt 9. januar 2019

Vi var der tidlig lørdagskveld og da var det ikke så mye folk der. Vi spiste biff og den var veldig god. Et veldig koselig sted med hyggelig betjening. Drar gjerne hit igjen.

1  Takk, Elin I
Amy S, Leder  på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding Elin l. Hjertelig velkommen tilbake til oss:)

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng som skulle spise her etter rosa sløyfe-løpet. Lokalet var stort og det var mange mennesker i tillegg til oss. Musikken var veldig høy som gjorde det utfordrende å snakke med de som satt på andre siden av bordet.

Fikk servert tørr, frityrstekt kylling, løkringer som var så tykk at den ikke var blitt gjennomstekt. Rå løk var ikke godt! Ribba var god, men det var bare et lite stykke. Maisen og bønnene var det mest positive med hele retten, men til 400,- var dette en skam!!

Det som får to stjerner er gode drinker.

1  Takk, Tentipi

Reisende som så på Kullt, så også på

Har du vært i Kullt? Del dine erfaringer!