“Grei mat”

Vurdert som nr. 1 180 av 1 552 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. august 2021

Ok mat, lammeskank var ikke like mørt som jeg hadde håpet på, litt tørt. Hadde vært greit med poteter til med tanke på prisen.

Fin plass med fin utsikt

Takk, tlilhng

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Kuult sted med fin beliggenhet og flott uteservering. I tillegg var det bra mat og hyggelige ansatte. Vi kommer tilbake .

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Stine K
Amy S, Daglig leder på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Hei Stine K,

Så hyggelig tilbakemelding, tusen takk!
Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted, har vært her flere ganger. Men vakta i døra er mer behjelpelig enn betjeningen. Dårlig service fra servitører.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 120kimk
amysO5758BH, Daglig leder på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2020

Hei 120kimk,

Beklager så mye for din opplevelse hos oss. Her har vi tydeligvis feilet på en eller annen måte. Send meg gjerne en mail med hva som har skjedd, så vi får løst opp i dette.

Dagligleder@kullt.no

Anmeldt 12. juli 2020

Chillern plass med lun stemning. Jela dyre priser i baren og noen vakter med behov for maktmisbruk. 1 som kaster ut folk som sitter stille å koser seg, ikke bare én men to ganger, og en annen vakt som svarer frekt når jeg spør om dette er veien ut. Sitter igjen med forvirra opplevelse. Drar nok et annet sted neste gang ja.

Takk, Utemye
amysO5758BH, General Manager på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei Camilla,

Beklager så mye for din opplevelse hos oss og takk for din tilbakemelding. Det er dessverre dette som må til for at vi skal kunne bli enda bedre. Det er litt strengere hos oss om dagen med tanke på våre smittereduserende tiltak. Når det er sagt, skal våre vakter opptre profesjonelt. Skal ta dette opp med gjeldende vakter, så dette ikke gjentar seg.

Håper du vil komme tilbake til oss, slik at vi kan vise deg at vi kan veldig mye bedre.

Ha en fin dag videre,

Anmeldt 24. juni 2020

Kullt lokket med sin flotte uteterrasse denne sommerkvelden, og en lovende meny. Besøket innfridde dessverre ikke forventningene. En i vennefølget bestilte Rib Eye, som vedkommende meget kompetente matkjenner beskrev som noe av det seigeste kjøtt han noen sinne hadde smakt. En småsnurt servitør fikk ta med kjøttet ut igjen. Et par av oss andre prøvet Spare Ribs. Kjøttet var helt ok, men det ble servert nærmest kaldt. Åpenbart at dette hadde stått altfor lenge før det ble servert. Videre var barbecuesausen som fulgte med retten overraskende tam, nærmest uten smak. Merkelig at man er så likegyldig med en så viktig ingrediens til en slik rett. Sistemann prøvet husets burger, som fikk godkjent. Besøk gjerne Kullt for en forfriskning, men er man ute etter god mat er byen full av steder som klarer mye bedre enn dette.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Thomas H

Reisende som så på Kullt, så også på

Har du vært i Kullt? Del dine erfaringer!