“Utydelig konsept og middels mat”
Anmeldelse av Kullt

Kullt
Vurdert som nr. 1 180 av 1 553 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Kullt er en pub som prøver å fremstå som en finere restaurant. Eventuelt om de som driver ikke er helt sikker på hvilket konsept som gjelder. Vi var 6 stykker som dro ut for å spise noe vi håpet var i øvre klasse når det kommer til kjøtt. Når vi skulle bestille så spurte vi om hvilket kjøtt cote de boeuf var, og hva som skiller det fra t-bone. Det var tydelig at dette ikke var noe de hadde øvd på. Uansett bestilte jeg en cote de boeuf til 1300kr for deling på to. Vi ba om medium stekt. Kjøttet minte mer om fenalår / pinnekjøtt og var tørt og seigt. Tilbehøret var imidlertid helt topp, de dobbeltfriterte potetene var amazing. De som jobbet der virket også usikker på hvilket konsept stedet hadde, man forventer en visst etikette fra servitører på restauranter hvor en biff koster 1300kr. Det ble litt mye "halla gutta” og det minte kanskje mere om hvordan man opptrer på en brun pub eller gatekjøkken. Stedet er sikkert fint hvis du liker det veldig uformellt, men da finnes det bedre stedet. Utover det så hadde vi en fin kveld, og shuffleboard og lokalene drar stedet opp til en toer.

Takk, thomassD477VA

Anmeldt 13. august 2021

Ok mat, lammeskank var ikke like mørt som jeg hadde håpet på, litt tørt. Hadde vært greit med poteter til med tanke på prisen.

Fin plass med fin utsikt

Takk, tlilhng
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Kuult sted med fin beliggenhet og flott uteservering. I tillegg var det bra mat og hyggelige ansatte. Vi kommer tilbake .

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Stine K
Amy S, Daglig leder på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Hei Stine K,

Så hyggelig tilbakemelding, tusen takk!
Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted, har vært her flere ganger. Men vakta i døra er mer behjelpelig enn betjeningen. Dårlig service fra servitører.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 120kimk
amysO5758BH, Daglig leder på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2020

Hei 120kimk,

Beklager så mye for din opplevelse hos oss. Her har vi tydeligvis feilet på en eller annen måte. Send meg gjerne en mail med hva som har skjedd, så vi får løst opp i dette.

Dagligleder@kullt.no

Anmeldt 12. juli 2020

Chillern plass med lun stemning. Jela dyre priser i baren og noen vakter med behov for maktmisbruk. 1 som kaster ut folk som sitter stille å koser seg, ikke bare én men to ganger, og en annen vakt som svarer frekt når jeg spør om dette er veien ut. Sitter igjen med forvirra opplevelse. Drar nok et annet sted neste gang ja.

Takk, Utemye
amysO5758BH, General Manager på Kullt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei Camilla,

Beklager så mye for din opplevelse hos oss og takk for din tilbakemelding. Det er dessverre dette som må til for at vi skal kunne bli enda bedre. Det er litt strengere hos oss om dagen med tanke på våre smittereduserende tiltak. Når det er sagt, skal våre vakter opptre profesjonelt. Skal ta dette opp med gjeldende vakter, så dette ikke gjentar seg.

Håper du vil komme tilbake til oss, slik at vi kan vise deg at vi kan veldig mye bedre.

Ha en fin dag videre,

Reisende som så på Kullt, så også på

Har du vært i Kullt? Del dine erfaringer!