“Et sted for øl og spill men styr unna maten”
Anmeldelse av Kullt

Kullt
Vurdert som nr. 1 254 av 1 691 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. juni 2023

Dette stedet passer godt for uformelle settinger hvor mat ikke er i fokus men øl, spill og hygge er viktigere. Fint med mange ølsorter å velge i sammen med en runde shuffleboard men spis et annet sted først. Maten er godt under pari og ikke verdt prisen det forlanges. Tørr og smakløs spareribs og blåskjell er merkelig på menyen her og bør ikke bestilles. Hyggelig betjening selv om mange var svært urutinerte.

Takk, thomashU9975QI

Anmeldt 6. juni 2023

Kjøttkvaliteten (entrecote) motsvarte ikke forventningene og da tenker jeg på hvordan råvarene beskrives på nettsiden. Maten kom raskt på bordet, men etter det opphørte oppmerksomheten fra personalet. Mange ansatte på jobb, høy musikk, mange gjester og god stemning hos de fleste. Vi kan lage bedre entrecote hjemme.

Takk, MagnusH_11
Anmeldt 1. juni 2023 via mobile enheter

Dette var en trist opplevelse. Lite krydret mat, og veldig tørt og gjennomstekt. Dette er ikke stedet for å spise god mat. Da er det mange bedre i nærheten.

Takk, Stovners
Anmeldt 13. april 2023

Vi spiste burger. Den var rå, ukrydret og kjedelig. To stjerner for serviceinnstilt personell. Bråkete lokale.

Dato for besøk: april 2023
Takk, martechristinaa
Anmeldt 8. februar 2023 via mobile enheter

Kult har ikke mange retter på menyen, men det gjør valget enkelt. Vi kjøpte hamburgeren og den innfridde. Fin balanse mellom brød, kjøtt, ost og tilbehør hvor alle ingrediensene kom tydelig frem. Greit utvalg i øl også gjorde kvelden fin (selv om de mørke ølene som vanlig blir oppbevart litt for kaldt). Kjapp og grei service og god stemning i lokalet på en gråkald februarkveld.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, Åsmund Johannes S

Reisende som så på Kullt, så også på

Har du vært i Kullt? Del dine erfaringer!